Forum antwoorden aangemaakt

RE: Rum maken (eerste keer)

Bas, dat ziet er supergoed uit man! Laat je niet uit het veld slaan als de bubbels stoppen. Dit was bij mij met een turbogist na 3 dagen al. Het fermenteert echt we door l! Niet schudden of aankomen. ...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Ja man, zonde van de energie en de chemie die veranderd door voor-tijdse verhitting? Beter kan ik het momenteel niet verwoorden. Anderzijds: Ok weer een mooi experiment: wat doet de smaak na deze beha...

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Pino ontvoer ik gewoon mee als ik de melasse tonnekes voor Rene en Suzevoke ophaal.Plek zat in de kofferbak. ChrisV gaan we als het echt moet ook gewoon ophalen.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Waarom koken? STOP! Laat afkoelen en bij de juiste temp. gist erbij en laten gisten...

8 jaar geleden
RE: NEDERLANDSE moonshiners

whahahaha... Jan kan wel tegen een geintje. en er is ruimte op dit forum voor onze BULLshit die toch nog door velen(ok enkelen) gewaardeerd wordt. Waarvan uwerzijds weer akte.. 😉En juridisch gezien is...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Jan, heel simpel: welk budget heb je en je weet al wat je wil. Kun je kiezen in goedgekeurde systemen van klein tot groot. Ik ben tevreden met een smartstill mII van onder de 300 euro. Wil je V3.0 kij...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Je bedoeld een steriele bull... tja... die zijn nu ook op vakantie.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Moet er wel om lachen. Ben minstens zo ziek 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Koperen ketel

Heey Bassien. Je hebt dan last van bezinksel in je ketel. Geeft nare luchtjes,vieve smaak en kan aanbranden. Residu, moet je dus vanaf. Als je dat met een trechter vormige ketel aan de onderkant eerst...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden

Hoe dat moet laat ik in een andere video zien Erik, die zit nog in de montage 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hoi Jan, welkom! Eigenlijk zouden we een soort van stook ketel-lijst moeten maken met alle eigenschappen en mogelijkheden+prijs van de installaties zodat men zijn/haar keuze gemakkelijker kan afstemme...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Luxe probleem, Lummel.. Wat dacht je van een bierdrone? <klik>

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ik pak ze altijd uit de lucht met Aziatische eetstokjes... Nim-san...tjakkaa..kill...Only good fruit fly is a dead fruit fly...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

We hebben opgehangen, Adriana wilde hem ook al een uur spreken... Nog even over BNN/VARA tv: Ze maken een programma in de stijl van vroeger de vpro:man bijt hond. In dit geval gaan ze dorpjes en sted...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Doorgegeven. Hij maakt zich nergens zorgen over, moest lachen om je ketel voor zich uit naar zijn vakantie adres laat sturen NL SuttonPopcorn is hij het best mee eens.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 162 / 237