Forum antwoorden aangemaakt

RE: NEDERLANDSE moonshiners

Doorgegeven... Hij wil niet dat forumleden zich ongemakkelijk voelen,Hij zegt: Ik trek me tijdelijk even terug, kan prima tegen kritiek en ik respecteer als anderen denken dat ik een probleem de were...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Hem m nu aan de lijn.momentje...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Mooi verwoord,Cas. Ik ga 'm zo effe bellen. ...pfff jongens jongens...gezeik dit hoor hee..

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

BREAKING Stookforum NIEUWS: Betweter, ook wel genaamd Rob en of Piet, trendsetter van de rum stook komt mogelijk toch naar de BBQ in Loosdrecht op 30 juni 2018. Na ruim een jaar meelezen als gast op ...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: CopperBite stelt zich even voor

Hoi Tony, welkom bij het meest leerzame en gezelligste forum in de E.U. 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: vergisting

Ik vermoed ook een lek. Of je deksel zit ergens niet goed dicht geklikt of bij je waterslot rubbertje.(Kun je checken met wasmiddel sopje) en dan kijken of je ergens belletjes ziet.Oxi pro en variante...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Alternatief schroten - de klompendans

Pino, ze bestaan echt. Kijk maar op in de maten:18-35= 12cm tot 23cm. Wel 5 euro verz.kosten.. 🙂 (Bijna de kostprijs vd klompen). Lummel, ik moest het Jan ook al opbiechten, hoe bedenk ik het... Ik d...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Cheers man 😉

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Hahahaha is ok.

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

No problem bro 😉

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden

Rene en Suzevoke, hierbij de bevestiging dat ik jullie kannen 5+2 meeneem van Pino naar de BBQ.

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden

Pino, je mag het ook bij mij afleveren en Hillbil/andere forumleden mijn adres doorgeven.Is maar 12,5 km verder rijden en de koffie staat ook nog klaar. Joe zegt het maar 😉

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: pittige tonijntosti

Leuk dat men zo’n inspiratie kan krijgen van een forum he! Meer heeft een mens niet nodig. Beetje uitgeschoten met de sambal. Dat je dan een brandweer bel hoort rinkelen in je hoofd en dan is de melk ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: pittige tonijntosti

Ohyeahhh... good id! Eet ze!!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland

Hierbij een korte Nimrax vlog hoe het met de suikermais plantjes gaat momenteel.Prima dus..de verwachting is 4 /5 kolven per plant. <KLIK>Update: 01-06-2018 20.05uur.

In forum Stooktips

8 jaar geleden
Pagina 163 / 237