Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Brouwerij "De Plukker" Jan, ik denk Vliegend Hert...is zoals vleermuis in Baccardi. Na afloop mag je niet meer autorijden.. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwerij "De Plukker" Dan denk ik weer: Wellicht iets voor onze brouwende leden... Cheers man! |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwerij "De Plukker" Yoo Erik,deal, ik trek een HertogJannetje open. Skoldt, check het eens even een keer dan... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Chris in Roemenie. Dimidoedel, welkom en Cheers 😉 |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwerij "De Plukker" Indrukwekkend! Mooie reportage. Thanks. Krijg er dorst van! 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Troet, anders maken we een app : de WCvigator. Als je dan"bestemming bereikt"hoort uit je smartfoon, kan je hem er alvast uithangen. Nadat je de deur achter je hebt gesloten uiteraard... |
8 jaar geleden |
|
RE: Bouwverslag vermogensregelaar NO > Normally Open > Maak contact > De schakelaar is altijd ‘uit’,tenzij ingeschakeld NC > Normally Closed > Verbreek contact > De schakelaar is altijd‘aan’,tenzij uitgeschakeld Bron... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Ik NIM het WEER in de zeik... 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Boerenfox keutels zijn minstens zo effectief... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Ja hoor Lum, wel bio gekweekt uit je achtertuin... Kijk, mijn lever moet even bijkomen van de dokter. Mijn longen mankeren (nog) niets,vandaar. Goed idee! 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Zal wel moeten Lummel... ik stel me het zo voor ongeveer... Zelfs de ondertitelaar is teut... 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Leuk man! Niet teveel zuipen,anders moeten ze alles ondertitelen 😉 😉 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Jammer dat je niet gaat maar ik snap je helemaal, we appen tegen die tijd en alle kannetjes die nog naar hun nieuwe baasjes moeten neem ik mee en mag Jan het verder uitdelen of meegeven met diegenen d... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Mijn aanbod blijft staan, als ik iets kan meenemen naar de BBQ is dat helemaal geen probleem. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Toppertjessss!!!! 😉 |
8 jaar geleden |