Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Het zal net zo zijn als fruit. Hoe zoeter hoe minder suiker toevoeging nodig is voor hetzelfde resultaat. Alles is te meten (sg) maar daar zijn we niet zo van. Wat Jan al schreef: beetje experimentere... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland Wat ik begreep is dat verse mais meteen geblenderd kan worden, in dat geval is koken niet nodig, wel dan meteen verwerken en in de ton op gist zetten en weer die tip: tot slot een handje rogge erdoor.... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Net zo behandelen als je fruit, even je boormachine met een T mixstaaf erdoor rossen of in de blender vooraf en je hebt hetzelfde product als de gedroogde versie. Koken is niet eens nodig bij verse ma... |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland Het enigste nuttige antwoord is wat ik krijg: Zolang je het maar goed fijn maalt kan het. Anders duurt het gisten langer. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ja honey 😉 Komt allemaal op hetzelfde neer. Half mais half suiker, gist,water. Komt de moonshine later 😉 😉 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland ow.. tbsp = tablespoon, bij ons : eetlepel.preservatives: conserveermiddel. Mag er niet inzitten. Het is dus half mais, half suiker, eetlepel gist en kraanwater. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland For a 5 gallon mash: (20l) 5 gallons soft, filtered water. 7 lbs (3.2kg) cracked corn. 6-8 pieces/kernel is the proper crack. If using bird feed, make sure it is perishable, or in other words is free... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Appleton rum Mogelijk wordt het expres geblokkeerd. Check anders even in een internet cafe.of andere wifi verbinding fixen.... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Haha, tomatendrankje staat nog in de gistfles na te rijpen. In het filmpje zag je in werkelijkheid een fles Jilzz met originele inhoud (heel vies).En tja, ik wil best eens kijken of ik wat kan achterh... |
8 jaar geleden |
|
RE: Appleton rum Ja en weet dat het bij mij in NW NL net zo'n mooi weer is als op Jamaica. Wel plaatselijke modderstromen in Limburg.Chris ,verf je ketel oranje, kan je hem altijd gebruiken als reddingsboei. Ook Skold... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Erik,cheers man! |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland Ja, ik heb een keer moonshine getracht te maken met maisvlokken van ome Jack v.Gldr.Eerst koken, gewone suiker erbij. Veel bezinksel na afloop, deze uitgeperst en hele handel laten klaren. Gaf geen sp... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Appleton rum Die is even "druk", geloof ik... Zwem ze en Cheers mannnn!!! 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Appleton rum Heey Oenga,goejemorgen man!, waar zit je ongeveer nu en wat is er zo meteen aan de beurt(drank;)? |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Hahaha, Die zegt meteen: Dat heeft ie van mij en ik pak nog een wijntje...als je dr toch aan de lijn hebt zeg meteen effe tegen haar dat ze haar bril weer terugkrijgt en mn buurmeisje haar gele Jumbo ... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |