Forum antwoorden aangemaakt

RE: Tomatenwijn

Thanks & Cheers 😉

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Ik kon het niet laten...FILMPJE!!!

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Rum recept (beknopt en duidelijk)

Hoi Skoldt, ja bijna vergeten! (jou niet hoor:-) Bakkersgist! Goed,neutraal en goedkoop.

In forum Recepten

8 jaar geleden

Er zijn heel veel forumleden die melasse hebben besteld bij onze rumexpert "Pino de stoker".Check even :Houd er rekening mee dat een recept een richtlijn is. Je kunt bijvoorbeeld voor 6kg melasse rece...

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hoi Brilletje, (nogmaals) welkom bij dit leuke forum! 12 liter kolomketel klinkt goed! We helpen je graag met al je vragen. Ondanks dat bijna alles wel is besproken op dit forum, zijn sommige onderwer...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Hoi Brilletje, welkom op dit leuke forum. Bedenk eerst even welke rum soort je wilt maken.Met welk systeem wil je het gaan maken en ook gebruikelijk om je even voor te stellen op het "stel je even voo...

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Zooo... weer eens tijd voor een Nimrax filmpje.Op de stranden worden kinderen voorzien van gratis polsbandjes met daarop het telefoonnummer van een vader of moeder. Nu is er ook een oplossing voor de ...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Distileerbrevet

Google eens op "gedistilleerdbrevet" en verbaas je. Totaal ongefundeerd en nergens erkend.En: staat leuk op je CV? WTF man... Als gecertificeerd stook alcoholist nu nog sneller een baan? Er zijn hier ...

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Dronken man brengt apparatuur voor blaastest op hol

8 jaar geleden
RE: Distileerbrevet

Hi Firewalker! Doet me denken aan zogeheten "so you wanna be a DJ?" Diskjockey opleidingen. Zo mix je muziek: ~~~en zo zet je het uit. 500 euro alstublieft. (Ex btw)Dank u.Ik ben er van overtuigd dat ...

8 jaar geleden
RE: verwarmingselement

Goed man en laat even weten of het je uiteindelijk gelukt is en hopelijk naar tevredenheid, vinden we altijd interessant! Cheers 😉

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: verwarmingselement

Hoi Lex, hier zijn formules voor. Is dit iets voor je? Cheers man!

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Airco droogt je enorm uit dus je zal wel moeten... WATER...haha. Zie het als survival gereedschap!

8 jaar geleden
RE: eerste stookervaring met de T500........ geweldig

Hoi Mac, ook lekker bezig!! Een koolfiltertje EN de papier filtering van Chris kan nooit kwaad. Het hoort inderdaad "water helder" te zijn. Mogelijk toch net een beetje stookwijn meegekomen? Offf..vo...

8 jaar geleden
RE: Lummel’ s eerste whiskey voor de BBQ 2018

We hebben allemaal wel eens onze onverwachte dingetjes (ik met mijn melasse stookton vorig jaar-halve keuken onder de gistende melasse)... en Lummel, goed bezig man! Soms wil je juist zo lang mogelij...

In forum Spirits

8 jaar geleden
Pagina 166 / 237