Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Ach Chris, gewoon even douchen (om af te koelen) en geduld is een schone zaak. Zweet lekker alle ellende eruit en goed drinken(niet alleen Alc.), en dat geldt voor iedereen. Cheers! 😉

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hoi Koen777, Soepkoppe, Jac en Marco en MDSanderon, hartelijk welkom en zet hem op! Chheers alvast! 😉

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Een regionaal TV station biertje. "Blonde Schone". Goed te doen met dit weer. Cheers 😉

8 jaar geleden
RE: Basilicello

Wisten jullie dat bascilicum gekneusd over een koortslip plekje gewreven, deze in 2dagen kan doen laten verdwijnen? In 1 uur verdwijnt jeuk. Oftewel het sloopt het herpes virus. Zelf gelukkig geen la...

In forum Likeuren

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Jongens en enkele meiden... Het is een lekker "strak",droog wit wijntje geworden(zonder co2 dus prima uit zichzelf geklaard), met 14% ABV bij 23graden op de refractometer. Smaak is prima!Hiervoor beta...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Hahaha of de Chris buitenklimaatkast inrichten. Gaat prima nu. Ik moet eerst even gaan hevelen,ook al kan ik wel een beetje met een slangetje uit de fles snoepen.. ook wel benieuwd eigenlijk...

8 jaar geleden

Ik weet het Chris. Natuur is krachtig en we zouden daar veel meer mee moeten doen. En dat vooral meer gaan waarderen.

8 jaar geleden

Update tomatenwijn uitprobeersel: Is uitgebubbeld, waterslot is nog voldoende gevuld en de vloeistof ziet er mooi helder uit.

8 jaar geleden
RE: 5 Liter Whisky Alambiek complete set

Mooi ding @ndre, hoop dat iemand interesse heeft. Blijft ie binnen de stookforumfamilie.. 😉

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Leuk en super aardig Pino, dat je dit allemaal zo weer doet, je bent onze Rum Master.Ook weer een boel werk voor jou maar er zijn heel veel mensen die je er een groot plezier mee doet. Want kom maar e...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden

Hallo allemaal, kijk, paardenbloem: Ontgift de lever, zo doet Chris het dus! (Kost niks, woekert overal).Ook te vinden bij de drogist voor 10 euro per flesje.(Essentie voor de moonshiner met een kreup...

8 jaar geleden

Cheers en fijn weekeinde iedereen 😉

8 jaar geleden

Ik heb me ook altijd bescheiden en onopvallend gedragen... dit is buiten alle proportie. ....lusten alleen geen bladluizen... wat moeten ze daar dan!??? Duidelijk geval van # me too... Thanks Chris. Z...

8 jaar geleden

Nahhh...wat ik nou weer heb... de een sloopt een mug, de ander kilt een suïcidale wesp... en ik heb alleen maar love in the garden....maar ja... ok kijk zelf maar even. Het gaat er heet aan toe. 18+(...

8 jaar geleden
RE: Hulp gezocht bij eerste keer.

Hoi Philip, we kunnen niet in je portemonnee kijken (Jan(stookwinkel) kan die wel leegtrekken;-) Maar bedenk wat je wilt,ook al is dat moeilijk want je kunt met deze hobby echt alle kanten op.Een smar...

8 jaar geleden
Pagina 167 / 237