Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Lummel’ s eerste whiskey voor de BBQ 2018
|
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Mac, veel succes met de setup van je T500, (is een apart topic van voor vragen) en zet hem op! En schroom niet om prangende vragen hier te lanceren.Cheers alvast 😉 |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Youtube heeft de link veranderd. Ook de schuld van stookforum...Klik... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Microsoft scam-bende uit India geeft stookforum de schuld van hackers virussen en Jan zit in je computer tegenwoordig. Opgepast dus... P.s. Jan, morgen bellen ze terug en geef ik ze jouw telefoonnumme... |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn 33,6 graden op de laserthermometer.Vette schuimkraag... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Tip voor de leden die de camping willen verlaten: Zorg dat je twee losse euro's hebt om de slagbomen te openen. Doneer en de poorten der vrijheid openen zich...Puur Hollands... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Het gaat weer goed met Chris. Ook de ogentest : uitstekend 😉 Update tomatenwijn project: Robbert, ik heb de fles 10 seconden rond gedraaid. Het lijkt nu weer op tomatensap met een minimaal schuimkraag... |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Mooi etiket voor op de tomatenwijnfles?En een idee voor de tv reclame...<3 |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn In navolging van het verbod op stierengevechten volgt nu eerdaags ook het FOODFIGHT TOMATO verbod. Si si ! Heel Spanje drinkt tomatenwijn...Ookal is dit ook zwaar niet verkeerd,eigenlijk.... <3 |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Wowww... zal ik effe gaan inbellen met een live-stream? Maar die vlieg ziet al dubbel door die alcoholdampen bij joe... is niet helemaal eerlijk.Maar Cheers man! |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Whaha ik neem het ook ogenblikkelijk terug en beschouw het als niet geschreven en per abuis gepost.. Tuurlijk overtref je het sowieso al. Ik heb gewoon nu al trek in dat vloeibare goud wat je er eerda... |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Unfortunely, she's The bitch... Ok, tijd voor een update. Waterslotje staat stil en met het zonnetje erop (25 graden):Maandag 14-05-'18-16.45uur. |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ga ik bio hop planten voor jullie kweken...kom maar op met die stekken!En ik ben echt benieuwd hoe LummelBier smaakt. Hij gaat vast proberen Heineken te imiteren. Ik kan niet wachten...! |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Chris, dat zijn echte prioriteiten,waarvoor we volledig begrip hebben. Excuses uiteraard aanvaard en de uitnodigingen staan gewoon. Cheers! |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Gaaf om te lezen dat het allemaal weer gelukt is... Als we alle expertise kort samengevat in een filmpje compileren dan denk ik dat je heel veel nieuwe gebruikers kan helpen, ook een grote meerwaarde ... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |