Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Dus dat gaat bij Chris op bezoek en filmt niks, documenteert niks...Moet ik nou echt G^%#&* uit Noord Holland komen om cultureel erfgoed vast te gaan leggen in Zuid Limburg... No hard feelings hoo...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Yooo even updaten, komt ie! Nim is door de bitch onder tafel gezopen met bio peren moonshine (recept © ChrisV) en heb het grootste deel van de avond in bed gelegen. Syndroom van Popcorn met een tikje ...

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Mooi project dit,jongens. Ik zat ook aan teflon te denken. Of old-school afdichten met een kit is niet zo'n elegante oplossing. Ik lees weer effe verder mee. Supermachines!

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden

Het filmpje, bij deze. Have fun!

8 jaar geleden

Komt eraan zodra die klaar is. Ik post die onderaan dit topic. Komt goed 😉

8 jaar geleden

Lummel krijgt de schuld en dank voor je input. De bitch krijgt een perenstookwijn distillaat op bakkersgist recept van ChrisV... dus alles komt goed. Die rozenlikeur bewaar ik voor een romantisch ontb...

8 jaar geleden

...en van Robbert,terwijl Chris zag dat het goed was... Wiliam,je hebt gelijk. Zo kom ik overal mee weg.. it's true! 😉

8 jaar geleden

Hij staat naast een plant basilicum... en Gember=Gadver... moet ik effe aan de bitch vragen(mijn mams, die heeft dat wel weer ergens). Robbert? Wat vind jij ervan? Zo laten of toevoegingen?

8 jaar geleden

Jaaaa moeten we vaker doen. Ben nu al de video in gedachten aan het monteren met de Las Ketchup- The Ketchup Song...

8 jaar geleden

Gaat ONS lukken. Dank voor jullie aanwijzingen. Interactief en leuk om te doen ook.Ik blijf het updaten tot de BBQ, dan gaat ie getest worden. Kijken of mijn mini brouwsel veel afwijkt van Jan zijn gr...

8 jaar geleden

Het staat, incl. mespuntje citroenzuur. De video moet ik nog monteren maar so far so good, het staat te gisten nu. Eerste bubbel in het waterslot al gespot...

8 jaar geleden

Thanks voor de tips,Nim is nu aan de knutsel. Ik kom zo met een update.

8 jaar geleden

Gaan we doen. Mooi flesje gevonden, staat nu even in de chloor en dan schoonspoelen, sap erin, 200gr. suiker erbij (oplossen in water of niet)? en dan de gist..(Eerst in een warmwater bekertje of niet...

8 jaar geleden
Pagina 169 / 237