Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Tomatenwijn Staat het suikergehalte niet ergens op een etiket vemeld? Helaas, het is zelfgemaakt door mijn mams en heeft hiervoor een topkwaliteit overrijpe bio gekweekte tomaten gebruikt. Ik ga Robberts voorstel... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Nim, hij zei nog zo….. Niet lullen maar klimaatkast vullen! Op 23,417564 graden...Jaaahaaa Lummel, dat wordt nachtwerk! hahahahaaa |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter
|
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Whahahahahahaaaaaaaaa!!! |
8 jaar geleden |
|
RE: Bier om zetten in distillaat Kijk mannen, zo komen we weer ergens! Vuurwater, zet hem op! |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Ok, ik laat de vino's voor wat het is. Nu een fles vinden voor de vergisting. Dr.Oetcker bakkersgist (kleine groene zakjes) is in da house, suiker ook. Voor een dikke liter tomatensap 1 zakje gist (7g... |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Nou, DDM, we gaan op de BBQ nippen wat we er van vinden,ik neem de projectfles in dit topic mee. |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Moet ik effe gaan zoeken naar een vinometer. Ik ga even spitten. Ik heb mn bestelling van wemaxtrading (Stookwinkel) al vanochtend ontvangen van een koeriersdienst met een giraffe op zijn bus.In mind... |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Bij een temperatuur van 22,8 graden is de hoeveelheid iets meer dan een liter. Gewicht vloeistof met aftrek van maatkan. Nu is de vacuüm eraf, de geur is prima. Ik zet de fles nu in de koelkast.En nu.... |
8 jaar geleden |
|
RE: Bier om zetten in distillaat Hoi Vuurwater, hier is al eerder over geschreven op het forum. Mislukt bier distilleren.Ik heb zelf eens een liter (2 blikken) Aldi Schultenbrou zwaar bier(9 ABV,zo iets) met een smartstill getracht t... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Dan moeten we uit zien te vogelen hoe we het zo goed mogelijk kunnen laten gisten.Ik heb hier een pot staan met een liter bio tomatensap. Mogen jullie zeggen wat ik ermee mag gaan doen. |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Lummel, relax man! Ik wacht al 2 maanden op mijn illegale pakket vuurwerk uit China via Alibaba met zijn express. Hopelijk nog voor de BBQ binnen. bbq2019.... |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ok,ok,ok...ik ga een biecht doen.De beelden zijn gemaakt met een Aldi medion fotocamera.(100 euro)...En dat is zooo jaren 70-80-90....dat verwacht niemand meer. Een foto/video camera!P.s. Met dat ding... |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak
|
8 jaar geleden |
|
RE: Zilversoldeer RenéR, ChrisV is lasser. Je kan hem eventueel ook gewoon bellen op zijn mobiel. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |