Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Smartstill ervaringen en tips En wat doe je bij een graanstook? Nog nooit gedaan. Met ruiken en proeven kom je al een eind,Wim. Er zit niet veel tannine in graan die voor hoofdpijn kan zorgen, het wordt wel sterk aanbevolen op and... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor
|
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Hoi Willempy, persoonlijk gooi ik bij suiker-turbo vergisting geen voorloop weg en check ik met de refractometer tot er nog 10% ABV uitkomt. Bij 10 of minder stop ik de stook en heb ik een neutraal di... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Geen idee of Pino naar de BBQ 2018 komt maar aangezien hij vlakbij mij woont ben ik bereid om een aantal melasse jerrycans mee te nemen naar de BBQ. Betalingen graag rechtstreeks regelen met Pino. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Gecondoleerd en absoluut Niet verwijtend bedoeld maar dat zo'n professional senseo hacker als jij een BIJ over het hoofd ziet,kan erBIJna BIJ mij niet BIJ. Laten we ons allemaal troosten dat de BIJ zi... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Maya (de Bij) is al overgegaan... HeksTV astro helderziendenlijn kampt met een storing. Ze horen alleen een soort hikkend gezoem. RIP Maya. 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor
|
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?
|
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Bouwverslag vermogensregelaar
|
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Bouwverslag vermogensregelaar Maakt niet uit,is wisselstroom, zolang je maar van de geel/groene aardedraad afblijft. |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Column Alcohol vrij/ alcohol arm bier. Ja, arm bier ja. Alcohol vrij bier zou gewoon limonade met mislukte biersmaak moeten heten.Nee, dat bekt niet lekker, het is ook geen zuipen. Quote van Lamlegger... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor ik krijg het andere topic niet verwijderd. Dat doet Jan, de beheerder. Komt goed. Cheers man;-) |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Rob, welkom! Klinkt goed allemaal 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Indrukwekkend! Zaken gaan goed haha! top!! |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Haha Ijsvogel, alimentatie mag ook met moonshine en vogelzaad 😉 |
8 jaar geleden |