Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Beginners informatie. LEES DIT EERST! Ook voor beginnende stokers adviseer ik met klem om te investeren in een refractometer (klik hier).Hiermee kun je met een enkele druppel checken hoeveel alcohol (ABV) % je stook bevat.Ook tijdens het ... |
In forum Moderator Club! |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Waar bierbrouwen al niet goed voor is... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Airstill carbon filter & collector system + extra' Cas, ik heb je gistpakket in prima conditie ontvangen. Hopelijk ben je je filter ook snel kwijt. Cheers man 😉 |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw ketel is 80 graden te weinig en moet je altijd naar de plus minus 95 graden? De verdampingstemperatuur van Alc. is 78,37 graden. Heter stoken dan 80 kan kwaliteitsverlies geven. Gaat dan ook erg hard. Disti... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Whaha, ik een week na de BBQ. Top Chris ~~~ 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Vraagje suikerwash Prima gedaan Mailo. Mooie opbrengst. Cheers alvast 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Hahaha Ik moet eerst weer wat verzinnen he. Maar Cheers man! En spoel niet weg maar spoel het door.(je keelsgat). Weercode geel. (Hier 3 druppels gevallen)..ach ja.. |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws ...Dat ik Chrissie weer plagen mag 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Leuk, Covenant68, leuk dat je erbij komt 😉 |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws
|
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Duurste whisky ter wereld verkocht in Dubai |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws
|
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Het KNMI heeft zondag code geel afgegeven voor het oosten van het land. Aan het eind van de middag en in het begin van de avond zullen inwoners daar te maken krijgen met zware onweersbuien die overtre... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Wij gaan dom buiten staan. Belgen zitten dan in de kroeg. Zijn wij nou zo dom en de Belgen zo slim?... 😉 hihi Cheers! |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Thankx! 😉 |
8 jaar geleden |