Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat wordt dit? Hihihi en anders het meten vergeten en na afloop lekker opzuipen en keten 😉 |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat wordt dit? Ron, ik heb al eens (bio) resthoning van een imker gekregen (in ruil voor suiker voor zijn bijtjes) en een borreltje van mij... en met turbo gist hou je net als bij melasse(rum) weinig smaak over. Heb... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat wordt dit? Ronstook, dit komt wel goed. Gegarandeerd een paar gezellige avondjes.Ik ben heel benieuwd naar je smaakervaring. Mocht je champagne gist de hoge alcohol % niet aankunnen (als het nog zoetig smaakt), ... |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: Niet uitgegiste stookwijn stoken Net uitgeprobeerd en het werkt: stookwijn die nog zoet/licht zurig smaakt even destilleren en tot refractometer 10% aangeeft de stook afbreken, de stookwijn af laten koelen en dan er weer gist bijgooi... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Gist zelf maken ! Hoe verder je naar beneden scrolt, hoe meer je tegenkomt, zelfs koffiewijn(!?)... |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hallo Chez,Ronnor en net nieuw binnen en veelbelovend: Lamleggertje! Wees welkom en Lamleggertje, een afbeelding plaatsen doe je al feilloos.Het is net als in dit topic, als iets je aanspreekt en je w... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Gist zelf maken ! Leuk onderwerp Robbert.Deze google search-link is ook best interessant: |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Niet uitgegiste stookwijn stoken Heey Erik, goed man. We zijn benieuwd naar je bevindingen. Cheers, Marnix |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Dacht eerst dat ze de groene kliko gebruiken als vergistings vat..Best borreltje ja... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?
|
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Still Spirits gist 😉 |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Still Spirits gist 😉 |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Lekker man, goed bezig! Cheers alvast 😉 |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Hoi Mick, wat ik me kan bedenken is dat oliën van de hazelnoten je distillaat verrijkt hebben. Wellicht kun je het verouderingsproces versnellen. En een korte na-stook met azijn/water kan nooit kwaad.... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Mooi weer. Geeft positieve energie. 🙂 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |