Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Jep Chris, dr gaat gewoon bijna niets boven maaskantjes. Is te goed en te goedkoop om rommel in te duwen. Zware maaskantje, t Blauwe blik is ook goed te doen 🙂 Maar ik ga me op de BBQ laten verassen m... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! filmen misschien iets voor Nimrax? Lijkt me leuk om te doen. Unboxinkje met installatievoorbeeld bij jou opnemen Jan? Maken we er ook nog eentje: "unboxing met whisky"... 😉 |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Skoldt; Bij het zien van je fles doet zelfs wijlen Sutton Popcorn een vreugde dansje.Damn good likker in a damn nice looking bottle...Ik trek zo een blik Heineken (uilenzeik met bubbels op 5% toegevoe... |
8 jaar geleden |
|
RE: Foto's Weekend zweden 2018 Goed gedaan en leuk Raymond. Dank voor het delen! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Lummel, we hebben jou om het tegendeel te bewijzen. Effe een D.Trump-ie :Till that time, all the news is fake-news! Fantastic fake news... Heb jij nog nieuws? |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Okeey...Zwarte kip-Zonder fipronil? (Voor nieuwe leden: klik hier 😉 ) |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Ron...ja hoeren lusten hem ook...haha Nu nog dat leren en delen van/met een prostituee... Leuk man, welkom en groetjes uit west friesland 😉 |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Zwedenbreaking news. andarna på kvittot, det verkar finnas en grupp holländska människor som är där för att vara ansvariga, även natuurbeshermers är den ree'en befolkningen revolterade är starkt uitge... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Beetje kort door de bocht, jongens... Bestel gewoon 1 tapvaatje 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Stoken Heey Vuurwater, zet 'm op! En cheers alvast. Laat je even weten hoe het gaat? |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws ze moeten eens die troep meten die in ons vreten zit en in de lucht. En leidingwater waarvan wordt geclaimd dat het zo goed van kwaliteit en zuiver is.... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Chris, je kan in die LPG tank ook zuivere zuurstof tanken hoor,hahahaBel ik je elke nacht of je maskertje wel goed zit. (Thuiszorg heeft een wachtlijst). Ja, Gompie, wat een gelul,niet? Ik ben verwekt... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Handig, negatief alcoholadvies inclusief slecht-heids calculator.... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws ï€ ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ "Ook een beetje alcohol is slecht" ï€ ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ï€¬ ï€ ï€¯ Mensen die één glas alchol per da... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Cheers Chris! Lekker bezig!! 😉 |
8 jaar geleden |