Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Appels
|
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Vrolijk pasen en welkom hier allemaal! |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Niet uitgegiste stookwijn stoken Thankx 4 the tip Erik! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Niet uitgegiste stookwijn stoken Hmmm.. ik denk dat je erg enthousiast zal zijn met als alternatief voor de A42: En voor de fruitvariant: Greetz vanuit omgeving Den Helder 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Niet uitgegiste stookwijn stoken Yess, evds3,graag gedaan. Nog een kleine aanvulling: ik heb de zurige lucht bij Alcotec48/24 redelijk weten weg te krijgen door sowieso altijd via actief carbon te laten lopen en dan de opbrengst te "... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Niet uitgegiste stookwijn stoken Dat aquarium verwarmingkje was een grapje,sorry. Hiervoor is een klimaatkast uitgevonden. Mijn hele keuken is 1 grote klimaatkast dus nodig is zo'n kast zeker niet. Alcotec (48) doet met die 48 sugger... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Niet uitgegiste stookwijn stoken @evds3,bij een turbogist (is het makkelijkst om mee te beginnen),moet je het gistzakje helemaal leeggooien in je ton als de suiker in lauw water is opgelost. Turbo's bevatten onder meer gist starters ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Vergisting van frisdrank Erg he, Giel Beelen sloopt een digitale mixtafel maar lacht er wat om... want ja, is publieke omroep. Wordt zo nieuw neergezet. Wel een leuke voor SBS6:Van onze centen. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Wat best een opgave is want zoals Chris al schreef: het hele zootje staat strak van de door artsen voorgeschreven xtc pillen. Ritalin/anti depresiva enz enz. Mogelijk GGZ patiënten voor de toekomst. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Skoldt, ik herken dat. Overgevoelig voor dat soort prikkels. Drammende kindertjes omkopen met snoep, Chris vind overal wat op. En die heeft thuis al een kippenhok met herrie. haha Ook hoedje af van mi... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Niet uitgegiste stookwijn stoken Klopt Erik, dat duurt dagen. Of je moet er aquarium verwarming in willen hangen... maar ik denk dat ie haast heeft. Waar niks mis mee is, alcohol krijgt ie sowieso. En rendement...ach. Het is hobby. H... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Tijd voor een andere job ?
|
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Niet uitgegiste stookwijn stoken Brund, graag gedaan. Maak je de volgende gistton volgens aanwijzingen op het gist zakje op kamertemperatuur en kijk je na 7 dagen of je meer rendement haalt dan met deze batch. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Niet uitgegiste stookwijn stoken Hoi Brund, mogelijk smaakt je stook iets zoeter dan normaal. Je kunt het gewoon verstoken. Succes en Cheers alvast 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Waarom zit er verschil in wodka kwa dronken zijn Yess Danny, elke dag is er weer eentje om te koesteren. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |