Forum antwoorden aangemaakt

RE: Hoe Turbo (??..) is turbo gist

@Hobbyman, ik heb veel turbo gisten uitgeprobeerd en ben ook blijven hangen in de alcotec vodkastar, het bekende glimmende blauwe zakje. Worden we niet door de commercie misleid als bakkersgist bijna ...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Ja Chris, dat was een interessant experiment met je turbo fruitgist van Alcotec. Blijkt dus maar weer dat je net zo goed bakkersgist kan gebruiken. Wat Quirijn al schrijft, dat hele turbo met een geta...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: Onbespoten fruit

@Lambiek, thanks. 1% lijkt me verwaarloosbaar. Weer wat geleerd. Cheers 😉

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Ik heb wel eens na 4 dagen al gestookt en dan zit er nog veel suiker in, heel zoete alcohol...erg lekker trouwens, verder sluit ik me aan bij Hobbyman. Cheers 😉

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hoi Willem. Ik ken de T500 niet maar hoor er goede verhalen over en hier op de stookwinkel verkopen ze hem gewoon, inclusief ondersteuning. Tip: Check het topic: Alle vragen en antwoorden over de T500...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Experiment met Ultrasonic cleaner

Briljant,met afneembare banden. Nooit meer last van een wielklem! Top!!

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Mooie uiteenzetting, Hobbyman. We ontkomen er dus gewoon niet aan. I rest my case.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Vakantie

Ik doe ook aan ontbossing maar dan een meter lager vanaf de neus gezien. Maar had door mn stomme grap bijna je tip over het hoofd gezien. Dus uitsluitend de druivenpulp met wat suiker laten vergisten ...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

9 jaar geleden

@Chris, had "de bitch",mn ma, verdorie toch weer gelijk... grrr En ja, bio... eco... ik donderde even van mijn bankie toen ik in een docu zag dat je van sla, gekweekt op kunstmest, ook dik wordt. De k...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

@Chris, okiedoki, ga ik doen. 500kg...man man..heb je een dagtaak an... Maar ja, hobby he? Ik zit de grootste druiven op te eten... Maar dan bakkersgist, suiker en water. Benieuwd wat er van gaat word...

9 jaar geleden
RE: Experiment met Ultrasonic cleaner

@Gompie, ik heb nog ergens een autoclaaf staan (professioneel) die in tattoo/piercings shops gebruikt worden. Zou je daar iets mee kunnen?

In forum Stooktips

9 jaar geleden

@Chris, goed en lekker bezig weer... haha. Even een vraagje aan jou, ik ga zo de druiventrosjes van de buurman laten oogsten die aan mijn kant van de schutting groeien. Alleen hoe nu? Takjes eraf en ...

9 jaar geleden

@Lambiek, jij weet dit. Gister een discussie gehad met mijn moeder (bejaard, gepensioneerd laborante). Volgens haar zit er helemaal geen pectine in de schil van een appel. Ehhh... ik weet het niet mee...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Willem, join the club, ook Bob en bovenstaande, van harte welkom op niet alleen het allerleukste forum in ons vakgebied maar ook waar leuke initiatieven ontstaan zoals een buitenlandse vakantietrip me...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
Pagina 185 / 237