Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Vakantie @Lummel, ik denk dat je druppels beter zijn dan die half opaten (pammetjes) waaraan je binnen 5 dagen niet meer vanaf komt. En ja hoor, ik ken de detox symptomen en in incidentele gevallen zouden pamm... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken @Fastback, graag gedaan, daar zijn we voor. En ALS je het gedistilleerd hebt is het NOG langer wachten geblazen want je rum komt pas na weken op dronk. ... maar ach... je hebt daarna ook wel wat! (Met... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Vakantie Ik kan er alleen maar respect voor hebben dat je dat kan. Maarruhhhh... doe toch maar kaas dan 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Vakantie KILLIE RIP...Dat je dat kan man. Ik heb ooit een koolmees die voorbij kwam vliegen-wrong time-wrong place- per ongeluk uit de lucht geschoten met mn 5,5mm luchtbuks en een week ziek ervan geweest. Dus... |
9 jaar geleden |
|
RE: Vakantie Gerdy, ook dat verkoopverbod van moonshine is een ongeschreven regel/wet. Ik gebruik het meer liefst als ruilhandel. En maak ook daar geen gewoonte van. We leven goddank in een gematigd vrij land en ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Oude wijn recupereren ( stoken) Sulfiet is in wijn veelal aanwezig om de vergisting te stoppen, zodat de kurken niet van de flessen knallen. Daar ontkom je niet aan. Tja. Ik ben opgegroeid in een vissersdorp. Dan werden er viskisten... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Vakantie
|
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Dit zegt Alcotec over de jouw gebruikte gist er zelf van: Distilling your own Rum. Alcotec Rum Turbo Yeast contains both the yeast strain to best promote the fine flavours from your raw materials and... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky, de boerenfluitjes methode Nou Marius SN, kan wel een boerenfluitjes methode zijn maar ik denk dat het een briljant product is. Die vanillepeul aan een touwtje, hihi.. Die moet er dus weer uit? Hoe dan ook een leur recept idee! |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Vakantie En hoe heet die kalkoen dan Chris? Nimrax waarschijnlijk. Voer je die wel eerst dronken? Ik wil wel een kaas bij je bestellen 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken @Fastback, ik wil Alcotec UK aankomende week er wel over bellen over wat hun laboratorium crew er van denkt. Ik heb me even ingelezen in de eigenschappen van de rumgist van alcotec en wat ik vermoed i... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill Yesss mannen. Zelfs de chihuahua's krijgen het te drinken en ik heb een keer een testje gedaan met 3 waterbakjes. 1 regenwater, 2 kraanwater en de 3e ecostill zuiver water. Ze gingen eerst voor zuiver... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill @ndre, mijn moeder is gepensioneerd laborante en gaat er zeker een zuiver water feestje mee vieren. Het systeem waarover het gaat is ongeschikt om alcohol mee te stoken omdat fijnstook onmogelijk is.T... |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill Thankx Chris. Ja, wat een bedrijf hebben we he? Mn moeder wil net als Lummel per se GEEN kraanwater meer drinken vanwege de vervuiling. Dus ik had er bijna een gekocht die 3x zo duur was. Dus dankzij ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill Top, thankx man. |
9 jaar geleden |