Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Smartstill Jan (stookforum), wat mij betreft kun je dit topic deleten. Met dank dat we je platform mogen gebruiken voor dit soort shitjes. Thankx |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill @ndre, ik heb hem. Thankx 4 de tip man! đ |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill Ik kan nergens een telefoon nr vinden van verkoopster "Anita", @ndre. Dus ik wacht de email wel af. Greets, Nimrax |
9 jaar geleden |
|
RE: Smartstill Thanks voor de tip @ndre. Mijn moeder heeft er eentje nodig en 106,50 is een prima prijsje. Dus ik heb een bod gedaan. Now we wait... |
9 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist @Pollepel(peter) ik ken dit wel. Enkele tieners vonden het jaren geleden nodig om mijn nog in groei staande wietplantjes te jatten. Alleen daar hadden ze geen reet aan. Maar joh; Trek het je niet te p... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Basis distillaat van suiker en Turbogist Het waterslotje wat nooit wilde bubbelen.... En evengoed zure Co2 lucht in huis. In mijn geval kwam dat doordat het waterslotje niet meer goed paste in de rubber/siliconenring. Wat na 5 jaar ook wel e... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Nim met Vivitz al onderweg naar de Utrechtse heuvelrug met een feestneus in de hand en luid toeterend in de file op de A27 bij Ermelo... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Hij is gewoon jarig. Klaar. Punt. Gewoon omdat het kan.49 alweer...jeetje wat vliegt de tijd. |
9 jaar geleden |
|
RE: ARAK Psies... Daarom vind ik die journalist best wel een held. Hij tikt er gewoon eentje mee met ze. Wat zal ie een koppijn hebben gehad de day after. pfffff |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" Chris, de gun-factor ontbreekt soms. Wetgevingen die tegenwerken...En ik ben het helemaal met je eens. Alles wat echt leuk is mag niet. Lummel jarig maken,terwijl hij helemaal niet jarig is... En toch... |
9 jaar geleden |
|
RE: ARAK In deze docu kun je zien hoe heel donker Afrika plat ligt door bananen moonshine... ps.ze pleuren gewoon de voorloop terug. Idioten. |
9 jaar geleden |
|
RE: ARAK Ruitenwisser vloeistof voor de riksja... Ik sla m ook effe over. |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" jaaaaa... en dan zitten er op sommige muziekstukken copyright en mag ik die niet gebruiken want anders moet Jan(stookforum) voor mijn productie weer de prijs betalen.. gaan we niet doen. Komt goed ma... |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Raymond, dat zij mijn buurjongen ook al. Dus gisteravond had ik zo iets van hij lult, die heeft gewoon zin in een borrel. Dus ik trek de fles van Pino de Rum-master open en het kan komen doordat ik ge... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: "Lucky-stook-tv-topic" En Willem ook. thankx |
9 jaar geleden |