Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Marcel, welkom bij de club! Have fun here 😉

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: "Lucky-stook-tv-topic"

Nou Rob, het is verschrikkelijk veel werk en je reactie steunt me. Thankx man. Het wordt een radioshow met beeld. dus heeel veel edits to go. Voor 100 vieuws...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Het zelf bouwen van een stookketel

Topper!!!

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: "Lucky-stook-tv-topic"

En ik zit nog niet vertoonde beelden te verwerken die in mijn radio show voor jullie. En ben er na 3 pc crashes een beetje klaar mee. Morgen weer verder.

9 jaar geleden
RE: Het zelf bouwen van een stookketel

Rob, wat een verslag man...ik word er heel vrolijk van. Heel veel fun in Chinatown en mocht je daar "open internet"hebben,geef even een update. Vinden we leuk. Goed bezig man! Nie-hau...!

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Uien ja of nee?

Jan....weet er al van...maar ik ben bezig met een eerste aflevering van Moonshine radio FM...en het eerste liedje draai ik voor Lummel dus ik heb echt het beste met Teuntje en Helma voor...haahahaa

9 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Ja, Chris, maak ons maar lekker gek.. je bent ook een echte stoker...;-)

9 jaar geleden

Lummel, no worries, ik ga je totaal ontzien, niet aanvallen, ik ben gestopt met roken en ben over het heftigste heen. Het wordt leuk en super funny. En omdat je altijd al de schuld krijgt van alles en...

9 jaar geleden

Psies Erik, daarom lag ik al meteen in een deuk. En het was toch een goede vraag. Alleen dat je 1000 kg uien nodig hebt voor een goede borrel is zooo zonde van de moeite. Dan probeert Lummel mijn date...

9 jaar geleden

Ik heb door dit gezeik geen tijd gewoon om video's en sound te edditten...sjongejonge... komt nog van alles aan to enterain you...pfff Nim bijna overspannen...

9 jaar geleden

Jan, ik gok erop dat hij de kool heeft toegevoegd nadat hij zijn mash had gemaakt. Dan ziet het er niet uit,zo zwart maar het eindresultaat kan delicious zijn...dus laten we zijn reactie afwachten....

9 jaar geleden

Hoi Pollepel, leuk dat je erbij bent. En om je vraag te beantwoorden: Ja hoor, je kan je borrel stoken! Doe het en verbaas je over de kwaliteit ervan. Goed bezig!!Cheers!;-)

9 jaar geleden

3 weken? Dre, ik zeg in de still ermee~! Hupsakee stoken man! 3 weken is voor ChrisV ook de limit. En cheers alvast. 😉

9 jaar geleden
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden?

En ik stel mijn youtube kanaal beschikbaar voor een paar korte live-streams... voor de achterblijvers.

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Pino, met je pa kan ik alleen maar met je meeleven, het raakt me wel man. En als je een laptop te leen nodig hebt, ik heb een gloednieuwe als backup staan. Was laatst al bijna geeeekkk toen mn smartfo...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
Pagina 188 / 237