Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nieuw spelletje Alstublaft. Ze vraagt waar 130 blijft... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuw spelletje 128 dus..ok...hmmm doe ik een poging om roken te minderen staat daar smoky? |
9 jaar geleden |
|
RE: Uien ja of nee? @Heikos, top! Doen we. En ik neem uw item UI-terst serieus (sorry, leuke woordspeling) en heb ook hiervan dankzij het antwoord van Skoldt weer wat van geleerd. Ik volg dit forum op de voet en als "gra... |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Cheers Rob! Geniet ervan man! |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Uien ja of nee? @Heikos, het is en zal nooit mijn bedoeling zijn om iemand te benadelen of kwetsen.In dat geval deleten we de handel en bied ik ook nog mijn welgemeende mijn excuses aan.Ik had echter al gelezen dat S... |
9 jaar geleden |
|
RE: Uien ja of nee? @ndre, komt door de esoterische olie in de ui. Je jankt je ogen uit je kop. Tijdens de stook dus afstand bewaren(50meter), en ohja! T werkt beter dan pepperspray.... En Dre, ik jank met je mee. Niet t... |
9 jaar geleden |
|
RE: Ketel en klimaatkast Dennis, ik vind je al een pro. In no time zul je andere forumleden mee kunnen helpen denken of van advies voorzien. Zooo goed bezig en dus ook hulde aan Firewalker. Respect! Cheers!! |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Geen probleem en een nuttig vergelijk te weten dat we op hetzelfde uitkomen.Opgemerkt: jouw eindresultaat zal afwijken van de mijne omdat ik turbogist heb gebruikt en jij echte rumgist. Dus we lezen o... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Uien ja of nee? Heikos moet op zoek naar een maisboer met zijn orkest. Dan komt het zeker goed 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Uien ja of nee?
|
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken @Freiherr, heeft even geduurd maar het smaakt als schenkstroop zonder karamel en we komen tot dezelfde geur en smaakomschrijving als jij. En ik denk dat je met die houtsnippers een goede move maakt, z... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Uien ja of nee? 😉 Cheers!! hahaha |
9 jaar geleden |
|
RE: Help! Mijn eerste run ziet er melkachtig uit! Ps. Chris: had ook wat toiletpapier gebruikt |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken @DerFreiherr, ik heb nog zo'n 6liter "Pino-inkoop-melasse" in een jarrycan staan en ik ga het morgen ruiken en proeven met iemand die niet rookt/betere smaak heeft. En het probeten te verwoorden. Dat ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Help! Mijn eerste run ziet er melkachtig uit! @Boogerious; Dankzij uw topic zijn we weer wat wijzer dus ook bedankt! En geniet van de opbrengst. Mooi weer ervoor! Cheers 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |