Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Help! Mijn eerste run ziet er melkachtig uit! Hebben we weer wat geleerd. Super briljant dus weer Chris, eigenlijk zouden je old-school tips en truukjes gedocumenteerd moeten worden. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Vakantie @ndre, ik wilde een keer weten hoe het is en voelt om een (1)van onze 559 "slapende" stookforum leden te spelen. Maar wel alles lezen. (Als ze wakker zijn)...Maar niet getreurd, ChrisV en ik hebben de... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Hoi Marcel en alle anderen hierboven, hartelijk welkom!En je vlierbessenwijn van 27 jaar oud vind ik al een prestatie op zolang te bewaren.Bij de meesten hier houdt een fles het minder dan een week vo... |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Gisten en smaak @Ronnie, dank je voor je update! Goed man, mooie opbrengst! Ik vind je geen amateur hoor. Top gedaan dus. Cheers 😉 |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Veiligheids tips topic @skoldt het overkwam mij ook. Zomerdag,...biertje erbij....het zonnetje krijgt je te pakken,lekker zzzZZZ...en dan veel te laat wakker. Nou;Hele stook verprutst met lagere acloholen en toen het ergste... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Waarom zelf stoken? - Mijn ervaring... Slecht betaalde profiteurs inderdaad. Wat mij is opgevallen is dat de luitjes bovenaan in de leiding, die het voor het zeggen hebben vaak totaal ongeschikt zijn. Maar we zitten Rob zijn topic vol te b... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Waarom zelf stoken? - Mijn ervaring... Ik heb in mijn vroegere baantjes het aan de stok gehad met dit soort laag - allooi tuig.En verraad...tja, ik noem het de gunfactor die velen je niet toekennen. Dat een fout ex-vriendje het klaar krijg... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Veiligheids tips topic Brandmelder - koolmonoxide melder installeren. En een lange stok om het knopje in te drukken van die klere dingen als ze afgaan... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Veiligheids tips topic Idd, Waldstoker. En in het kader van preppen/veiligheid, handig om 800 liter water voor de hand te hebben. Bij kraanwater uitval kun je het destilleren en heb je veilig drinkwater. Maar een regenton k... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Help! Mijn eerste run ziet er melkachtig uit! Wie weet de water-was methode? Doe je opbrengst in je schoongemaakte ketel en vul je ketelinhoud maximaal met kraantjeswater. Dat stoken en stoppen bij 10% ABV. Sowieso is het nu al een consumeerbaar ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Kunnen alle graansoorten gemout worden? Wel weer fiscaal aantrekkelijk. Weer een box lager. Hahaha |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Kunnen alle graansoorten gemout worden? Rob, als je ervan begint te hinniken zit je goed! |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuw spelletje
|
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: "Dansende" ketel top @Freek, Rum van Pino vinden ze echt onweerstaanbaar. Kleine alcoholistjes...Gaan ze ook 3x zo snel van. (Raketbrandstof?) Maar ik pak ze...hahaha |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Veiligheids tips topic En in hoeverre ben je in NL verzekerd als je ketel in de fik zou vliegen.Dus Nim belt een paar W.A. (wettelijk aansprakelijkheid) verzekeraars enik krijg te horen : Als uw systemen CE/KEMA gekeurd zij... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |