Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Stookforum

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Stookforum

@stookforum

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 16
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "Douane vergunning" – leuk 4 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Douane vergunning" – 4 jaren, 1 maand geleden

    @pikketanus het mag op je woonadres in een schuur of garage. Maar de ingang daarvan moet vanaf de straatkant te openen zijn. Dus niet vanuit de tuin want dat is prive grond. Da wordt dat je AGP (accijns goederen plaats)…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Douane vergunning" – 4 jaren, 1 maand geleden

    Ongeveer 6 weken, maar daar heb je wel een KVK inschrijving voor nodig.  Heb je dat niet, dan heeft aanvragen geen zin en moet je het gewoon doen zoals iedereen het hier doet 😉 eigen gebruik, dus niet verkopen en…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – 4 jaren, 1 maand geleden

    @odevie ja die komen op hetzelfde neer.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Het grote BBQ Topic!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @munckerik die was bij het plaatsen van de fotos al helemaal op 🤣 maar is een aanrader. Al zou ik bij jouw grote ei ook een grotere visklem en een grotere Tarbot nemen. Bij de Hanos liggen ook verse Roggen….   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Het grote BBQ Topic!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @robbert  een vuurkuil. Heb ik ook in een bbq boek gezien met een whole hog, oftewel een heel varken. Lijkt me geweldig om te doen. Maar moet je wel met een groep zijn.een heel varken is zo 80 kilo vlees.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Het grote BBQ Topic!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Vandaag iets (voor mij) heel nieuwe geprobeerd. Een hele Tarbot van de bbq. Op de zaak heb ik een Green egg Small, dus zaterdag bij de Hanos gevraagd om de allerkleinste die ze hadden. Dat was een wilde Tarbot van…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    De 1e T500 was gevuld met keramische brokken. Later zijn dit pas de huidige koperen en rvs zadeltjes geworden. 

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Voorstellen" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Ook namens mij welkom Lemmy! 

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Nu past hij wel in de koelkast. Tapkraan was net te hoog. Dit is ideale oplossing.
     20220421_082255.jpg

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    De fabrikant overweegt een verpakking te maken voor kleinere kegs en eventueel de sodastream.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum vind forumbericht "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – leuk 4 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Deze is inmiddels wel binnengekomen.

    Mangrove Jack’s – Lactose poeder – 500 Gram


     
     1648770376-55004-1.jpg

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Ik heb overigens een 3e van de sweetner niet gebruikt. Smaak is wat mij betreft precies goed zo.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Still Spirits Tonic Water van de tap!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    Ik heb ook een keg neergezet met Tonic. Keg is incl de quick disconnects net een paar cm te hoog voor in de koelkast. Wel jammer. Maar op de zaak is het sowieso onder de 10 graden dus doen we…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @scoozy dit deksel is eigenlijk bedoeld voor de Conical Fermenter van Grainfather en kan onder druk gezet worden met Co2. Dus zeker sterker dan het standaard deksel. Er is maar 1 type. Dus zou je met een verloopstuk moeten werken….   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @scoozy zeker. Dat is dit deksel. 

    Grainfather -T500 deksel met 1,5″ Tri Clamp koppeling

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Opnieuw voorstellen" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    @shelby197888 de kogelkraan zit er zo uit mijn hoofd vanaf 5 lter pas op.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Opnieuw voorstellen" – 4 jaren, 2 maanden geleden

    De T500 slangen zijn net iets te dun. Meestal neemt men gewoon een Gardena tuinslang met een slangenklem. Eventueel kun je het tuitje iets verdikken met een randje ducttape, tuinslang er overheen en slangenklem er op werkt erg goed.

  • Meer laden
Profielfoto kusleon

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens