Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Stookforum

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Stookforum

@stookforum

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 16
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Alle backorders voor de fruitmolens en persen gaan 6 en 7 september de deur uit!" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    (bericht geupdate)

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Applepie moonshine" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @pulle ik probeer te antwoorden maar m’n tablet loopt steeds vast. Heb al 2 x een heel verhaal getypt…. wil je anders even een mailtje sturen? Dan antwoord ik je straks op de zaak even.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Applepie moonshine" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    Ik denk dat er veel te veel suiker inzit. Daar kan de gist niets mee. Kun je je SG meten?

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Ss Brewtech Grain Mill & Brew Cube te koop aangeboden VERKOCHT" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    @munckerik dat is snel geregeld Erik 😀

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Turbo-8 snelgist" – 4 jaren, 9 maanden geleden

    De Classic 8 is een gist om puur suiker te vergisten. Ik zou dit niet gebruiken bij je pruimen. Dengoede smaak gaat verloren. Daar is deze gist niet voor bedoeld. Kies een goede wijngist. Mangrove Jacks SN9, of Kitzinger Champagnegist…   Read more»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Ketel uit Spanje valt tegen" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    @herman2604  een kleine reparatie aan de buitenkant kan geen kwaad. Deze verpakkingen heb ik ooit van een spaanse ketelboer gekregen 🙂

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Water Flow Regulator werkt niet meer." – 4 jaren, 10 maanden geleden

    @josbos ik denk niet dat dat de reden is hoor. Ik zal er maandag even over mailen met support van Still Spirits, misschien hebben zij een eenvoudige oplossing.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Water Flow Regulator werkt niet meer." – 4 jaren, 10 maanden geleden

    Kan het zijn dat de vlotter vastzit? Misschien helpt een tikje tegen het apparaat om de vlotter weer in beweging te krijgen. Heb ik ooit een keer gehoord dat dat het probleem was.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Ketel uit Spanje valt tegen" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    En deze
     Screenshot_20210828-072635_Gallery.jpg

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Ketel uit Spanje valt tegen" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    Vloeibaar metaal. Ideaal voor kleine lekjes 🙂
     20210825_075737.jpg

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum liked forum post "5 granenmix paardenvoer episode 2" – 4 jaren, 10 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Mijn nieuwe speeltje" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    Deze week komen er ook weer diverse Alquitaras binnen in de winkel. Kleinste die binnenkomt is 2,5 liter. Maar ook de 5  10 en 15 komen er weer aan.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Kersen pruimen" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    Ook als op zaterdag de markt gaat opruimen kun je vaak fruit kopen dat ze anders weggooien. Gewoon vragen. Zij willen er graag vanaf. Iedereen blij 😀

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "5 granenmix paardenvoer episode 2" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    @kees22  dat was @haak op pagina 2 🙂

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Hoeveel Still Spirits Essence moet er in de vaten?" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    @britsexpatbrewer in feite hoeft met essence gemaakte drank niet in het vat. Doe je dat toch, dan zou ik een stuk minder essence gebruiken, zeker bij een nieiw vat. Aangezien daar zeer veel smaak vandaan komt. Ik zou het vat…   Read more»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum posted a new topic "Fruitpersen en fruitmolens zijn onderweg!" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    Het heeft even geduurd maar ze zijn nu daadwerkelijk vertrokken. Naar verwachting kunnen we de 1e week van september gaan versturen. Dus ideaal voor de meeste soorten hard fruit! De pers heeft een inhoud van 18 liter. Het is geen…   Read more»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Startende stoker" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    Oh ja, er staat verwijderde link, dit is een automatische spam beveiliging. Na 5 succesvolle teksberichten mag je fotos en links plaatsen. Dit gaat verder vanzelf 😀

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Startende stoker" – 4 jaren, 10 maanden geleden

    Welkom Wjm! Heel veel plezier op dit gezellige forum!

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum liked forum post "Stort op maat" – 4 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum antwoordde op het onderwerp "Alcohol mislukt?" – 4 jaren, 11 maanden geleden

    @stookje bij de T500 meet je koelwater uitstroom. Alles tussen 50 en 55 is perfect. Daarboven krijg je meer watee mee.

  • Meer laden
Profielfoto kusleon

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens