Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Stookforum

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Stookforum

@stookforum

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 16
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @webstorestudio dat moet ik nakijken, weet het niet zeker. Morgen is het een zeer drukke dag, maar ga proberen het je te laten weten! Groetjes, Jan

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Mentor gezocht" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @stokes zodra de situatie weer zover is dat het mogelijk is gaan we het organiseren 🙂

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Meting wijkt af, wat is juist…." – 5 jaren, 5 maanden geleden

    De dobber zou bij een vloeistof die absoluut geen suiker bevat bij 20 graden celcius een correcte uitslag moeten geven. De refracto zou dezelfde uitslag moeten geven, of in ieder geval daar heel dichtbij moeten zitten.  De refracto moet je…   Lees meer»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum waardeerde het bericht "E-mails van nieuwe posts" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "E-mails van nieuwe posts" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Dat gaat automatisch aan als je reageert denk ik. Als stephan weer beter is wordt er naar gekeken 🙂

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "E-mails van nieuwe posts" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Bovenaan ieder topic kun je ook kiezen voor teken in en teken uit.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "E-mails van nieuwe posts" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    In de mail staat een afmeldknop. De andere mail waarin je bericht krijgt dat het aan jou is gericht staat die link nog niet. Wordt aan gewerkt, echter is die ook wel erg handig als het aan jou gericht is….   Lees meer»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Verwarmingsmat" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @dbogert bedankt voor de bestelling. Dinsdag in huis! Dit werkt echt heel fijn en gemakkelijk!

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Verwarmingsmat" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @dbogert ik gebruik in deze periodes de riem om mn kunststof vaten.  Bij deze temperaturen houd hij ze met gemak op 24 graden.  Je krijgt er een thermische sticker bij zodat je kunt zien wat de temperatuur van je emmer…   Lees meer»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Verwarmingsmat" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @dbogert jazeker, we hebben een warmte riem en een heat pad. Dat is een plateau waar je de emmer op kunt zetten. Gebruik de zoekwooeden ” heat” of ” riem” 
    Groetjes,
    Jan

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Whisky recept 3" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @walt helaas is Still Spirits met zijn Craft Range whiskygist ook al weer een hele poos uitverkocht.
    Presrige Whiskygist is wel goed leverbaar. 

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Wat kan hier fout gaan met de T500??" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Voor water heb je geen vermogensregeling nodig. Je wilt immers dat het kookt zodat je de volledige damp verkrijgt.  De temperatuur hoef je ook niet in de gaten te houden. Gewoon koelwater door de liebig koeler pompen en zorgen dat…   Lees meer»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Even voorstellen en wat aanbieden." – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Hey Joery,
    Welkom hier!
    Succes met de verkoop!

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Wat kan hier fout gaan met de T500??" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Dat kan natuurlijk prima kloppen als je water distilleert. In de refluxkolom zit bovenin een koeler. Als je alleen water distilleert zal je pas distillaat opvangen op het moment dat je genoeg damp hebt om die koeler te passeren. Die…   Lees meer»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "En? Wat heb jij vandaag gedaan?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Beterschap @stephan 
    Is het net weekend krijg je dit. 😦 

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @ sjefman @rumo met Nimrax gaat het goed. Maar hij is heel druk met mantelzorg voor zijn beide ouders. Er wordt gewerkt aan extra hulp, maar ze zijn nu nog even aangewezen op hun zoon. Hij meld zich spoedig weer….   Lees meer»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "En? Wat heb jij vandaag gedaan?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Ik vind het kant en klaar geschroot heel erg fijn. En dubbel geseald komt het idd echt perfect vacuum binnen. Fijn te horen dat ik dus niet heel erg hoef op te schieten 😀 P.s staan er nog nieuwe recepten…   Lees meer»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "En? Wat heb jij vandaag gedaan?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @munckerik ja de Tripel heb ik dinsdag gevuld. Maar de Saison ben ik nog niet aan toegekomen. Maar de mout is perfect vacuum, de pakken zijn nog zo hard als beton, dus daar komt geen zuurstof bij. Ik hoop dinsdag…   Lees meer»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "En? Wat heb jij vandaag gedaan?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @munckerik en waarschijnlijk ligt er voldoende sneeuw, gewoon buiten zetten en het koelt ook. Hoef je chiller niet schoon te maken 😁

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "En? Wat heb jij vandaag gedaan?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @stephan zeker goed bezig! Ps. Je zegg afkoelen, je hebt hij de Grainfather een hele mooie counterflow wort chiller gekregen. Daarmee koel je in een paar minuten alles af. Tijdens het overpompen koelt hij direct. Dus het gaat er heet…   Lees meer»

  • Meer laden
Profielfoto kusleon

Registreer nu!

Wie is online?

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 5 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens