Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Stookforum

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Stookforum

@stookforum

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 16
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Is dit wat … als je nu een 3,5 liter keteltje hebt? 99 eurotjes" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @stefanjo inderdaad, want dit is een thermostaat en daar heb je niks aan. Dit is vaak besproken.

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Gistkast" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @kapisjon hey Shawn, dat is de link naar jouw accountomgeving, dan moeten we inloggen 😉
     

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Elektrische Kookplaat die wel (snel) werkt. Blij mee!" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Linkjes werken pas na 3 berichtjes (spam beveiliging) dus nog even meedoen en dan kun je het linkje erbij plaatsen.
    Super bedankt, want het is erg fijne informatie!

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Hallo allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @psychonaut gaan we regelen!

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Hallo allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @Psychonaut eind deze week moet alles weer binnen zijn als het goed is 😀

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum waardeerde het bericht "Lees dit eerst, de Thuis Distilleren Beginnersgids" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Witte wijndruiven concentraat ervaringen mogen hier" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Haha dan zou ik er niets aan doen en het lekker zo houden. Om mooie basisalcohol te maken kun je nu je Grainfather gebruiken met granen. Dan mochten deze druiven dit keer echte wijn worden 😁
    Proost!

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum waardeerde het bericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum waardeerde het bericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum waardeerde het bericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum waardeerde het bericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Witte wijndruiven concentraat ervaringen mogen hier" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @stephan inprincipe wel. Maar mijn wijn was al zo helder dat ik bang was dat het niet meer tot hergisting zou komen omdat de gistdeeltjes al bezinken waren. Na een test met een schepje suiker bleek dat ook zo te…   Lees meer»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum waardeerde het bericht "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum waardeerde het bericht "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Problemen met het stoken van de alcohol" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Dag Gene je stookt met de T500 reflux neem ik aan? Het klinkt dat de stookwijn niet volledig uitgegist is. Bij welke temperatuur heeft de emmer gestaan? Normaal zou het met 10 dagen keurig uitgegist moeten zijn. Maar zoals Robbert…   Lees meer»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Advies over ketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @Dbogert  Er is al heel veel geschreven over de Airstill. Voor kleine hoeveelheden best een leuk ding!  Maar om vele dubbele topics te voorkomen is het beter even aan te haken op een bestaand topic. Als je in het zoekveld…   Lees meer»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Advies over ketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @Dbogert welkkm!
    Om spam te viorkomen  kun je pas na 3 reacties linkjes plaatsen. Anders haalt het systeem de link weg. Kun je omschrijven welke ketel het is?
    Groetjes, 
    Jan

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum waardeerde het bericht "Van graan tot vat: zelf mouten" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum waardeerde het bericht "De evolutie van het Stookforum" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @rumo er komt eind van de week weer voorraad M02  binnen. 100 zakjes

  • Meer laden
Profielfoto kusleon

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 12 uur geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 4 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 6 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens