Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Stookforum

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Stookforum

@stookforum

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 16
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Volgens mij krijg ik de cider volgende week weer binnen. Ik kijk het ff na

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum waardeerde het bericht "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum waardeerde het bericht "Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum waardeerde het bericht "refractmeter of alcohol"dobber"" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "refractmeter of alcohol"dobber"" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @jandemann die kunnen prima hoor. Je moet ze de eerste keer wel even goed afstellen. Net als die van ons. Met het meegeleverde schroevendraaiertje met wat water op 0 zetten. Temperatuur met de dobber meet je altijd bij 20 graden…   Lees meer»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum reageerde op het onderwerp "De evolutie van het Stookforum" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Bedankt @kees22 Je bent geweldig! Heel tof dat je dit doet! 😀

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum waardeerde het bericht "De evolutie van het Stookforum" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum replied to the topic "Scherpe geur in eindproduct" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @carlosje bedoel je deze?

    @carlosje bedoel je deze?https://stookforum.nl/forums/stooktips/klaren-ontgeuren-en-smaak-verbeteren-vervuiling/[Verder lezen]– Stookforum (@stookforum) 9 januari 2021

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum replied to the topic "refractmeter of alcohol"dobber"" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    De 3 Scale meer is erg handig hiervoor. Kost 9,95

    West Kin Look – Universele hydrometer – 3 schalen

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum replied to the topic "Blaand, wijn van wei" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Welkom Jeert!
    Je berichtje stond wegens ons spamfilter even in de wachtrij, waarschijnlijk door je Thaise ip adres 😉
    Heel veel leerzaam leesplezier gewenst!

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum liked forum post "Van graan tot vat: zelf mouten" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum replied to the topic "Vervolg op wat eten we vandaag" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @munckerik ik ga er wel van uit, maar is mn 1e gans op het ei 🙂

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum replied to the topic "Vervolg op wat eten we vandaag" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Morgen gaat deze gans het pekelbadje in, hangt sinds gisteren al te ontdooien in de schuur. Gaat niet snel met deze temperaturen 😅dan zondag weer een heerlijke zondagse maaltijd van het spit.  Heb er al weer heel veel zin in…   Read more»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum posted a new topic "De Tiny fermenters kunnen worden verzonden!" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Ze zijn er! De 10 liter Tiny Fermenters Klik hier
    Voor je Tiny projectjes of je speciale kleine vergistingen. Waterslot staat nog niet op de foto, maar zit er uiteraard gewoon bij, incl dopje in het deksel.
     

     

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum liked forum post "Even voorstellen…. Bio-Brouwmaat" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum liked forum post "Even voorstellen…. Bio-Brouwmaat" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum liked forum post "Even voorstellen, en gelijk vragen stellen natuurlijk :-)!" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum replied to the topic "(Oude) rode wijn verstoken: Plan van aanpak?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Leuk om te krijgen! Is er duidelijk aangegeven wat in welke fles zit? Wat Kees zegt, idd per soort verstoken. Diverse Fruitwijnen geven verschillende Eau de vie’s. Als je ook druivenwijnen hebt kun je er Brandy van stoken. Idd zeker…   Read more»

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum liked forum post "Vraagje" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van Stookforum

    Stookforum liked forum post "Even voorstellen…. Bio-Brouwmaat" – 5 jaren, 5 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto kusleon

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 13 uur geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 5 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 6 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens