Forum antwoorden aangemaakt

RE: Ozon test

In forum Stooktips

7 jaar geleden
RE: Ozon test

Mooi he, vorig jaar wilde ineens iedereen zo'n ding. Dankzij Stookforum zag je de voorraad bij de ebay aanbieder met het uur dalen 🙂 Wel een rvs bruissteentje gebruiken.

In forum Stooktips

7 jaar geleden
De Airstill nu tijdelijk met gratis collector en koolstoffilter

Voor wie klein wilt beginnen of de Airstill gewoon een fascinerend aparaat vindt is er nu een mooie aanbieding. Je krijgt de collector met ingebouwd koolstoffilter er gratis bij. Een zakje kooksteentj...

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
RE: Te snel gegist?

Inderdaad, een proefje met een commerciele droge wijn is zeker aan te raden. Ook bij de vinometer geldt, hoe meer rest suiker des te meer afwijking. Test dus enkel volledig uitgegiste wijnen voor een ...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: patineren

Dit vind ik zelf het mooiste. Daarom reinig ik koper ook nooit. Ik gebruik echt alleen voor en na de stook leidingwater zonder enige toevoeging. Ik heb een paar kleintjes op de kast staan waarvan mens...

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: Test op methanol

Het ziet er uit als een heel ingewikkelde magnetron 🙂 Ik zie het niet zitten er een aan te schaffen, buiten dat ik eerst moet leren hoe er mee om te gaan, en wat Robbert zegt, hoe de uitslagen te inte...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Vervolg op wat eten we vandaag

Helemaal mee eens. Gelukkig is bijna alle foie gras tegenwoordig van eend, een lever die gewoon overblijft van eenden die toch al voor consumptie geslacht worden. Het dwangvoederengvan ganzen gebeurt ...

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Wij zitten meestal in de regio Bergerac, Dordogne. Daar wordt je doodgegooid met Fois Gras. Zo lekker

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
RE: Is dit wat voor t500 vermogensregelaar

Mischien een dure oplossing maar hij werkt wel perfect en heeft nog Bluetooth ook. De Grainfather controller. De T500 en de Grainfather hebben hetzelfde element. Zojuist getest en het functioneert per...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Kookplaat of gasbrander

Deze heb ik, als je de boel een beetje stevig kunt plaatsen is het een ideaal vlammetje. Gewoon camping gaz. Gas werkt inderdaad veel efficienter dan een kookplaatje.

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

? buik is behoorlijk gevuld met teentjes knoflook en heel veel steranijs. Ook stukken gember kom ik tegen. Kijk, dat lees je dan weer niet in de recepten!

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Gaat niet meer, oven is bijna klaar ?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Maak me gek met de langoustines! Berehap ook prima met goede satesaus hoor! Maar je kunt ook in de trein stappen,300 meter bij amsterdam centraal een paar eenden halen en weer terug 🙂

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
Pagina 108 / 456