Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Effe de knuppel in het hoenderhok Chris, jij mag ook mee hoor |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Effe de knuppel in het hoenderhok @evds3 is het een goed idee die wijnfeesten eens met een clubje te bezoeken? Ik ben vaak in cochem geweest en de Hundsruck is een geweldige omgeving. Lijkt me leuk weer eens mee te maken! |
7 jaar geleden |
|
RE: De Stookwinkel 30 liter fermenters zijn binnen! Ik denk dat je de kraan van Erik er ook zo in kunt draaien. Zal eens een kraantje meenemen naar de bouwmarkt. Staat wel stoer ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Probleem met stoken Hoi Mash, je kunt de vraag beter in het T500 topic zetten, dan krijgen de juiste leden bericht over je vraag. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? 33 graden in Kleve en fijne zon We zouden naar de Ardennen gaan dit weekend maar er is veel te veel regen. Duitsland is ook leuk. Nu op zoek naar een Erdinger. Braadworst hier op straat 59 cent ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor En dat zeg je nu pas? Of nu al..??? Top marketing! Nou gaat iedereen wachten met bestellen tot woensdag. Of was dat de bedoeling? Nee hoor, het is een teaser. Als je het nu nodig hebt ga je geen we... |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Heel kalmpjes aan, de most heeft het in ieder geval lekker koel. Kon je er maar in zwemmen. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
7 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dag Pieter, Ten eerste heel erg welkom op ons gezellige forum Echte stuntacties zoals je wel eens ziet hebben we eigenlijk niet. Ik vind het ook vreemd dat de prijs soms zo enorm laag gezet wordt, ve... |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: mss moet ik mijn drank en installatie verlaten Fijn om te horen Erik! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: mss moet ik mijn drank en installatie verlaten Laten we hopen op het beste. In het nieuws nog geen extremen kunnen vinden. Ik denk dat hij op de veranda ligt te slapen nu. Ik hoop dat alles weer veilig is Erik. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Held! |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Foto draaien lukt niet op mn mobiel, sorry ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Een geweldige Cava, gekregen van Jan uit Belgie op de bbq. Heerlijk koel. Begin hem al te voelen ? |
7 jaar geleden |
|
RE: mss moet ik mijn drank en installatie verlaten Veel sterkte Erik. Fijn dat jullie nog een uitvalsmogelijkheid hebben. Ik hoop dat het niet nodig zal zijn. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Die is ook lekker, en die krijg je in Duitsland dan altijd met zo"n mooie toren schuim bovenop ?? |
7 jaar geleden |