Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ik aan een maaskantje is nog 41 gr en binnen 31.5 dus nog even wachten met de sterkke Ik aan het witbier Bio, met dit weer heel lekker frisse smaak. |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Via de mobiel gedaan dus ging niet helemaal goed. Dubbele foto en midden in de tekst geplaatst. excuus Dubbele foto verwijderd, ziet er top uit! En als hij net zo lekker smaakt....genieten! |
7 jaar geleden |
|
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine Rookmot idd bij hengelsportzaak, maar in bbq seizoen ook wel bij de bouwmarkt. Ik gebruik deze voor koud roken: Kost me ook geen kolen |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Vakantietijden Stookwinkel Thanks! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Recept voor Palinka Mijn vader neemt vaak kweepeer palinka mee uit Roemenie, smaakt erg goed. |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Laurierbes. Leuke proef, ben ook benieuwd. Kan volgens mij best lekker worden. Edit: gegoogeld, ze noemen het ook wel laurierkers en is een beetje giftig. Dus drink er maar niet teveel van. Toch benieuwd naar he... |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine Ziet er goed uit! Wel goed dat je Nimrax eerst laat werken voor het proeven anders kun je die film wel vergeten ? |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Oude ketel, gevonden op marktplaats. Advertentie was verlopen, hij is er dus nog. Ze hebben de advertentie opnieuw geplaatst. |
In forum Vraag en aanbod |
7 jaar geleden |
|
RE: Vakantietijden Stookwinkel Thx! Heb je bestelling net ingepakt 🙂 |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Effe de knuppel in het hoenderhok Ik klaag niet hoor, doe alles wat kalmer aan. Heb siesta gehouden. Laat in de middag nog even terug om het werk af te maken. Net lekker gezwommen en weer terras op. Mooi voorproefje voor frankrijk vol... |
7 jaar geleden |
|
RE: Topic 2000 ChrisV Moonshine Gaaf zeg! Zo krijgen mensen een beeld bij onze legendary ChrisV, de man met de hoed ? Mooi gedaan Nim, en Chris bedankt voor het maken van Topic 2000! |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Er was geen Bio Brouwmaat pils van de tap helaas ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten.
|
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Ik probeer het al goed te maken ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Dat zal bij Chris in Venlo nog wel wat warmer zijn. 28 graden was het hier om 09.00 al (volgens de auto) Alles is ingepakt, ga weer naar huis. Mocht er nog wat bijkomen kom ik daar vanmiddag wel voor... |
7 jaar geleden |