Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Vakantietijden Stookwinkel We hebben een huisje naast het zwembad, dus ik zal regelmatig even er in springen om af te koelen, en wat je zegt ik heb idd voorzorgsmaatregelen getroffen 😉 |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Vakantietijden Stookwinkel Thanks! Ik heb er ook heel veel zin in 🙂 |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: kersen vergisten vraag! Grappa wordt gestookt van de perskoek van druiven, ik vind het niet lekker maar smaken verschillen. Mischien haal je er nog iets heel lekkers uit! |
In forum Recepten |
7 jaar geleden |
|
Vakantietijden Stookwinkel Hoi allemaal! Hierbij even wat info betreffende de openingstijden van stookwinkel in de vakantieperiode. Vanaf Donderdag 1 augustus tot 19 augustus geen verzending. Bestellen is wel mogelijk en ter ... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Van graan tot vat: zelf mouten 3 Juni was hij nog ingelogd, wellicht krijgt hij nu melding van dit topic in de mail. CATNIP MELD JE? |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. ? |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. @William: Ik vergis me wel eens maar dan de verkeerde kant op. Tripel die nu al op 10,24% ABV uitkomt. Ik heb gisteren de Dubbel en de Tripel geproefd. De Tripel die 12% was geworden is echt te zwaar... |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. ik ben bang dag ik dit nog heel lang ga horen ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Ja Jan.zit ik hier de halve dag te stoken,haal er 21 flessen van 0.7ltr.uit kosten mij denk ik0.50cnt dan ga ik niet een alc.vrij bier op het teras pakken voor €2.50 heb ik 5 keer een stuk in mijn kra... |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Thee met rum is ook lekker, of met chocolademelk. Maar niet in de zomer. Maar zullen jullie wel weer zonde van de rum vinden ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak 1 doosje staat gelijk aan 1 kratje, 24 stuks |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
7 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ik dacht aan 2 doosjes pils en 1 doosje witbier. We drinken daar ook wel buiten de deur hoor, maar de blikjes Kronenbourg die daar normaal in de koelkast heb liggen verruil ik nu liever voor mijn eige... |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Ah een zonnesteek, dat is het dus...? |
7 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Oh die ken ik wel ja, werkt ook mooi! Op mijn kroonkurk apparaat zit ook een 29 mm kroonkurkkop voor champagne en cava flessen, ik ben die flessen alleen nog nooit tegengekomen. Ik houd het voor nu no... |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Het is hier vloeken in de kerk, maar Heineken heeft met de 0,0 echt iets heel moois gepresteerd. Als je hem lekker koud uitschenkt en je zegt er niks bij is het gewoon pils. Neem Bavaria of Amstel Mal... |
7 jaar geleden |