Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Dan is het geen punt als je wat overdrijft met co2, een knallende kurk geeft een feestelijke sfeer 🙂 Het vereist wel weer speciale kurken met bijbehorend apparaat en daar maak ik toch te weinig cider ... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Heeft Schultenbrau nog geen 0,0 versie? ??? |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Beetje rustig, kunnen we niet iemand pesten. Ik net na mn werk zin in een biertje op het terras, bang dat iedereen dat wil... heb ik echt het hele terras voor mij alleen. Er is zelfs heel veel schaduw. Personeel denkt dat iedereen het te warm he... |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ik gebruik carbonationdrops van 3,3 gram per flesje van 30 cl. Net als bij mijn bier. Soms heb ik halve liters, dan doe ik er gewoon 2 in. Dat komt niet zo heel precies. In dat filmpje waar ik een gla... |
7 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Gebruik je een computer of een mobiel apparaat? Op de gewone computer zie je een stukje hierboven reacties van 3 dagen geleden staan. Daar is steeds reactie op reactie gekomen en die reacties kun je u... |
7 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Dat zal niet heel veel schelen. Mijn sap was net nog een beetje in beweging toen ik de tilt screenshot maakte. Hij is nu ook 25 graden en geeft 1052 aan. Maar hij is aan het koelen naar 18. Ik ga uit ... |
7 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Tilt en dobber zijn gelijk, heb het net nog vergeleken. Voordeel is dat je ieder moment zonder de fermenter te openen of samples te nemen kunt zien hoever hij vergist is. Dus geen verlies en geen invl... |
7 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Dat klopt, ik weet het nog steeds niet uit mijn hoofd. Ik kijk op een lijst waar 6,5 op staat bij 1050, maar gebruik ik de Beersmith app kom ik ook op 9,2 uit. 980 is ook wel heel erg droog. Meet je ... |
7 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ik denk dat het daar zeker mee te maken heeft. Schulp verkoopt ook wel bio 100% zonder toevoegingen, vers geperst enz.. maar ondanks dat het nog troebel is gaat het vast wel door een filtertje heen. ... |
7 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ik ben ook van start! Ik heb de hele 30 liter in de fermenter gedaan, slechts 5 cm over onder de rand maar ik ga vergisten op 18 graden, ik denk dat het schuimen wel iets mee zal vallen op lage temper... |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag
|
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Chris, wat Murmillo zegt klopt helemaal, boven direct vuur verbrand je vlees. Vooral als het nog ligt te ontdooien en je gooit het er op. Buitenkant verbrand, binnenkant rauw of zelfs nog bevroren. Me... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Whahaha ja ik snap het, maar wat ik op de bbq maak is niet mogelijk in een pan op een keramische plaat. Mijn bbq kan meer dan mijn oven, steamer en gasfornuis bij elkaar. Ik denk dat hij ook meer heef... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Bbq filmpjes kijken op youtube als je je verveeld en daarna eet je nooit meer gecremeerd vlees -:) zoek maar eens op bbq pitmasters! |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag Dan kunnen we het topic mischien omkopen ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |