Forum antwoorden aangemaakt

RE: Vervolg op wat eten we vandaag

Wie weet komt het nog goed ?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Jammer he, hoop dat het nog te fixen is. Morgen zit ik weer aan de echte pc. Hreft meer mogelijkheden dan telefoon

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Dan ligt het dus niet aan mij ?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
Vervolg op wat eten we vandaag

Het topic lijkt kapot. Wat ik ook probeer, hij probeert het te downloaden als bestand inplaats van het te openen. In het backend kan ik er nog wel in maar hier niet meer. Weet niet wat er mee is. Ik...

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten.

Het voordeel is wel dat ik hem heel erg lekker vind en er af en toe maar eentje van drink omdat hij zo zwaar is. Ik heb hem ook zonder bio rietsuiker gemaakt, die noem ik dan de dubbel. Maar die heb i...

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten.

Erik, dat recept leek op die je voor mij had samengesteld toch? Bij mij giste hij helemaal droog naar 990. Fantastisch zwaar bier zolang je hem uit de fles drinkt want het schuim is heel snel weg. Maa...

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Klopt, maar nu zijn ze op. Morgen mag ik een andere kleur uitkiezen uit mijn eigen voorraad 🙂 Die zijn helaas niet zuurstof absorberend... Deze komen van Erik

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Zojuist 1 fermenter vrijgemaakt voor het appelsap dat morgen binnenkomt. Opbrengst 70 flesjes Bio pils 🙂 Ze smaken nu uit de gekoelde chiller al heerlijk, en dan moet het nog hergisten op fles. Ik ben...

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Als je ook sap bij Schulp wilt bestellen moet je nog een dagje geduld hebben. Dit zie je niet vaak meer ???

In forum Bier, Wijn en overige dranken

7 jaar geleden
RE: kersen vergisten vraag!

De Co2 hoort bij je tap. Volgens mij had je geen Pressure Transfer besteld, weet het zo niet uit mijn hoofd. De tap kun je ook gebruiken met 30 en 50 liter commerciele waten trouwens. Mischien geeft d...

In forum Recepten

7 jaar geleden
RE: Bourbon informatie

staat ergens hier op de site gompie . Ik heb het ooit geplaatst . Cuffs and buttons recept .

In forum Recepten

7 jaar geleden

Goedemorgen Bauke! Prima! Ik ben er tot 1 augustus, daarna rijd ik naar Frankrijk en ben ik 2 weekjes uit de running. En volgende week maandag ben ik er niet.

7 jaar geleden

7 jaar geleden

Bij het zien van onderstaand filmpje krijg je toch zin om dit te maken?

7 jaar geleden

Ah, goed om weten: na vergisting is het appelsap nog even troebel, dus troebele cider. Smaak is uitstekend, zolang ik die 20% bodemlaag van het vat niet op fles zet. Hier staat nu een vat cider klaar ...

7 jaar geleden
Pagina 128 / 456