Forum antwoorden aangemaakt

RE: Goed weekend!

Haha ik mag er maar 1 per dag van mn dokter! Jij ook een goed weekend!

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Nou ik vond hem heel erg lekker wegdrinken en lekker hoppig, wel gewoon blond en niet zo mooi rood/amber als de Alt. Laat maar weten als ik het witbier recept kan bestellen, en anders doen we nog een ...

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
RE: Waterkoker met temp regelaar

Nee, je hebt een vermogensregelaar nodig, geen thermostaat. Een thermostaat gaat uit bij de ingestelde temperatuur en met een vermogensregelaar blijft het element heet. Als je thermostaat uitgaat stop...

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden

Oh ja, en als je tijd hebt, een mooi witbier receptje samenstellen. Dan is ie rijp voor het mooie weer er weer aan komt ?

7 jaar geleden

Klinkt goed! Over ongeveer een week komt er weer een fermenter leeg dus kunnen we deze eens proberen. Omdat ik wist dat hij er aan zat te komen wilde ik bij Beerwulf vast een Dusseldorf Alt bestellen ...

7 jaar geleden
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂

Ja hoor half uurtje en ik ben er 🙂 Dumo woont volgens mij ook vlakbij, ik denk dat we nog best een leuk clubje kunnen vormen zo.

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Ik zag dat er ook P+R plaatsen zijn, dus gratis parkeren en dan met de bus naar het centrum. Ik stond in de garage bij de Grote markt, ik kon alleen bij terugkomst nergens de voetgangers entree vinden...

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

We gaan elkaar zeker wel eens zien. En voor tips over Antwerpen weten we je te vinden ?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

jan de bruine kroegen van de koninck zijn op de grote markt en noemen de engel en den bengel en als je nog tips wil zoals in de kelders gaan eten of nog andere tips je bent altijd welkom bij mij maar ...

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Voor Muncerik is het ook maar een klein stukje ?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

We nemen DDM mee ? Best leuke stad voor een meeting in een warmere periode. Er wonen we meer leden op een steenworp afstand van Antwerpen.

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Een 6 is voldoende hoor, geen frustraties meer ? lekker eten, drinken en ontspannen! Ik denk dat we even moeten wachten op iets warmer weer, een terrasje zou fijn zijn.

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Ook gezellig! Je kunt er goed eten ?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Dat is een leuk idee! Gezellig!

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Mijn dagje Antwerpen was erg geslaagd. Genoten van goed eten en helaas weinig biertjes. Ik was alleen dus ik moest ook zelf rijden. In "t Pakhuis heb ik een huisgebrouwen Pils op en een Antwerps Bruin...

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
Pagina 168 / 456