Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂 Haha nee een echte dit keer ? hij is al op. Mooie tent maar ik ben hier wel in mn eentje. Stoor me er niet aan hoor zo word ik lekker snel geholpen ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂 Ik ben er heen gewandeld en heb net konijn besteld ? bedankt voor de tip! |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Mooi stukje huisvlijt |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂 Dan ga ik daar eens rondkijken ? ik heb er zin in! |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂 Dag Dirk, ik denk morgen. Jammer dat het restaurant woensdag pas open is, ik houd van veel vlees ? Ik wilde het meteen combineren met een bezoekje aan De Koninck Brouwerij. Maar ik zie dat er nog geno... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂 Dit restaurant zie ik wel zitten. Het zit op de rooftop van De Koninck. Echt een restaurant voor mij! |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden 🙂 Met dit kloteweer toch weer eens zin in een lekkere stoofpot. Dus deze stoofpot weer eens opgezocht ? Daarbij komt ineens het idee om morgen eens een dagje Antwerpen te doen en daar iets culinairs op ... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Verschil in suiker Nee helaas, maar heb ook nog geen fysieke winkel. Concureren met de supermatkt is toch niet te doen ? |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Brooddeeg om af te dichten? Gaaf ding, is er bekend uit welk jaar hij komt? |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: App Ik gebruik Beer Smith, ook voor stokers handig want er zitten goede rekentools in. Daarnaast de Grainfather App en natuurlijk de Tilt App. |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Ola, deze link werkt niet 🙁 Nu weer wel 😉 Verder beter alleen op het eind van het topic reageren, anders is de reactie bijna niet terug te vinden in zo'n groot topic. Dode links kun je mij altijd mel... |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Brooddeeg om af te dichten? Dan ben je aan het refluxen, en dat is natuurlijk prima. Maar wil je maximale smaak uit je stookwijn dan is een standaard Alambiekje nog steeds heel erg fijn. |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Ik was van plan dit altijd op voorraad te gaan hebben, maar besloten dat niet te doen. Het is niet makkelijk om er af te blijven. Dus een stukje zelfbescherming 😉 |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic!
|
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! De spek was heerlijk maar je eet snel te veel en dan ligt het behoorlijk zwaar op de maag ? Morgen gaat het weer sneeuwen, dus we gaan weer bbqen! 5 kilo babybackribs staan nu in de rub! |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |