Forum antwoorden aangemaakt

RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen

Dag Geer, Hoeveelheden weet ik niet meer. Wel dat het zeer weinig was. Ik proef wanneer het lekker begint te worden en dat was met de frambozen al heel snel. Ik vond het zonde om veel voorloop weg te ...

In forum Spirits

7 jaar geleden
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen

Hey Krikke, sorry voor het late antwoord, ik lees het nu pas! Natuurlijk kun je hem bottelen als frambozenwijn. Als wijn is het heerlijk, net als met kersen is het goed te drinken. Volkomen veilig! Je...

In forum Spirits

7 jaar geleden
RE: fb-page?

Ik heb alleen een plugin zodat je op het forum kunt zien wat er op de facebookpagina gebeurt, dit staat los van enige tracking info, wat er op facebook zelf gebeurt en wat je daar deelt kun je tegenwo...

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: fb-page?

Stookwinkel heeft een Facebook pagina met 1700 leden, op de hoofdpagina rechtsonder op het forum kun je er op doorklikken. De winkel en het forum zijn 1 geheel, dus dat is meteen de FB pagina van Foru...

7 jaar geleden
RE: Werking/opmaak van de site

Ik wou dat dat kon kees, maar helaas is dat niet mogelijk. Het is al vaak geschreven in dit topic, het is een gekocht softwarepakket en we zijn afhankelijk van de updates van de makers, en die komen d...

7 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Het is weer echt bbq weer ?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
RE: Manometer voor beugelfles

Ben ook benieuwd wat je, als niet uitgesproken liefhebber van donkere bieren, van de Christmas Ale gaat vinden. Volgens mij zit dat wel goed. Wat ik nu ruik en wat ik heb geproefd van de gistende wo...

In forum Stooktips

7 jaar geleden

Ben zo benieuwd naar mijn Tripel, we zitten al op 10% alcohol.... christmas Ale ruikt heerlijk , en smaakt lekker kruidig. Klein beetje geproeft na het aflaten van de gist.

In forum Stooktips

7 jaar geleden

Is lekker hoor, kruidige Tripel heet het ?

In forum Stooktips

7 jaar geleden

Soms moet je offers brengen ?

In forum Stooktips

7 jaar geleden

Gisteren bij de supermarkt een Grolsch beugelfles gekocht met Grolsch Proeverij Tripel, inhoud opgedronken en vanmorgen de beugel verknalt ?. Maar ik weet nu al wat beter hoe het moet. De Grolsch beug...

In forum Stooktips

7 jaar geleden

Met cola kun je hem wel snel testen, manometer er op, fles hard neerzetten en zien of hij werkt. Ben wel benieuwd of er ook nog troep in de meter zelf terecht komt en of dit schoon te krijgen is. Voor...

In forum Stooktips

7 jaar geleden

Zo heb ik de holte waar het stangetje doorloopt niet geraakt. Nu afwachten hoe dik het staafje van de manometer is en of ik hem er netjes ingelijmd of opgemonteerd krijg.

In forum Stooktips

7 jaar geleden

Plastic, zowel van de Steini beugelfles als die van Grolsch zijn beide plastic. Volgens mij gaat het wel lukken. Alleen nog even kijken waar ik de boel drukdicht mee vast ga lijmen.

In forum Stooktips

7 jaar geleden
Manometer voor hergisting op fles

Ik kwam dit leuke ding tegen Een manometer voor op een beugelfles om zo snel te kunnen zien hoeveel druk er op je bier of cider onstaat bij hergisting op fles. Vul bij het bottelen 1 fles met meter en...

In forum Stooktips

7 jaar geleden
Pagina 170 / 456