Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ai dat is minder! Heb je daarna nog een 2e flesje geprobeerd? |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ongeduldig, maar geen spijt. Ik heb zojuist 1 flesje van de 1e pils batch uitgeschonken. Gebotteld op 11-1 en staat dus nog te hergisten op fles. Wat een lekker pils is dit aan het worden! Schuimt goe... |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik wilde een puree maken van knolselderij, maar geen zin om knolsederij te gaan kopen. Ik leg straks een hele fazant op mn bord. Erik, de Sligro zit bij jou om de hoek toch? Een hele fazant bij de ver... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Mn Livar buikspek komt morgenavond pas. Net bij de Sligro 2 hele fazantjes meegenomen om de Big Green Egg voor deze winter in te weiden ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Maak er maar weer een mooi topic voor aan, dan gaat dit topic weer over eten ?? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Het ziet er wel heel biologisch uit ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! en Schildluis Haha dan klinkt het ineens iets minder aantrekkelijk |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Dat ziet er super uit Lummel! Je kunt de kip ook vervangen voor konijn, gebeurt in Spanje ook veel. De echte Paella eet je nog wel in spanje hoor, maar niet op de costa's. Wel lekker, daar niet van ma... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik ga een buikspek bestellen, dan wordt dat mijn nieuwe Big Green Egg project Zoiets dus: |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ziet er allemal goed uit Lummel! |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Paella is heerlijk, en dan ook nog met echte safraan! Alles kan op de Big Green Egg, toch lijkt het mij voor Paella niet heel handig. Paella maak je met Bomba rijst, wij kennen dat zeg maar als Riso... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Sinds ik niet meer thuis werk staat de BBQ maar zielig niets te doen in de tuin, de schimmel zat er goed in ? besloten hem maar eens goed schoon te maken om vandeweek een keer iets lekkers mee te make... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Saffraan Ik drink veel Tonic, daarom heb ik ook nog nooit malaria gehad ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Eerste ervaring en een aantal vragen Dat lijkt meer op de nieuwe batch rietsuikermelasse van Pino ? |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Saffraan @Lummel, zolang het over legale producten gaat heb ik nergens problemen mee hoor. Kruiden sluiten prima aan bij onze hobby. |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |