Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Beersmith zegt 10.8 psi bij 4 graden, volgens google is dat 0.7446337873200001 BAR Maar er staat niet hoelang het koolzuur moet opnemen. |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat 3 bar is erg veel, ik meen dat de fermenter tot 2 bar aan kan. Even goed inlezen voor ik er aan begin dus. Je kunt ook onder druk vergisten, dat lijkt me ook mooi. Weet je zeker dat je geen oxidatie ... |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Saffraan Ik heb een paar stampertjes door de yoghurt geroerd, onvoorstelbaar wat een smaak er uit komt. Ik heb een heel pak yoghurt erdoorheen gejaagd als lunch ? |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Vandaag 22 liter Bio Pils van Bio Brouwmaat gebotteld. Nette opbrengst! Ik heb nu nog 1 fermenter vol Bio Pils staan en ik twijfel of ik die ga bottelen of dat ik de koolzuur er op aansluit en vanuit ... |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Saffraan De prijs die je betaald hebt is redelijk marktconform als ik het zo zie. Bouilabaisse, Paella, Risotto/rijst, Safraanyoghurt, er is genoeg te vinden wat je er mee kunt doen. Je hebt maar heel weinig n... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Afzender Stookwinkel op pakketjes Dit heb ik een hele tijd geleden al laten aanpassen ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
Stookwinkel terug van vakantie, alleen nog balansen Hoi allemaal, Ik ben weer terug van vakantie, hele korte nacht gehad maar ga zo weer van start! Ik stuur alle bestellingen die tijdens mijn vakantie binmen zijn gekomen zsm op, echter moet ik eerst b... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Dumo, welkom terug! Je bent van narte welkom om langs te komen! Ik heb je ook gemist hoor! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe / andere gist Dag Fred, dit is gewoon bakkersgist. Is veel over te vinden op het forum. |
In forum Gist vragen |
7 jaar geleden |
|
RE: wonderlijk bezinksel De dikke prut had ik ook hoor ? dat waren vooral bezonken hop deeltjes. Bij de 2e vergisting heb ik de hop spider gebruikt en had ik er geen last meer van. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
7 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Hey Jeroen, zolang je met de refluxkolom stookt heb je hem niet nodig. Er is geen naloop en je percentage is van begin tot het eind 92%. Als je hem gebruik in potstill mode, dus om smaak mee te distil... |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Niets aan doen, dit hoort zo, echt waar. Niet open maken en afdichten. Op de site van de fabrikant staat uitgelegt waarom er geen damp ontsnapt en waarom het zo belangrijk is dat het open is in geval ... |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: Kerstgroeten en nieuwjaars wensen 2019, Video, TIP! 1e kerstdag in het Stookwinkel magazijn ? Fijne kerstdagen iedereen! |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 Je moet het eigenlijk even vergelijken met een commerciële port ernaast. Wel raar dat de dobber zo weinig suiker aangeeft. Is het wel goed opgelost? |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
7 jaar geleden |
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 Vreemd, maar belangrijker, smaakt hij goed? Is de zoetheid in orde of mag het nog iets zoeter? Los van de meter moet hij voorral lekker zijn ? |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
7 jaar geleden |