Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 Dat zou niet moeten kunnen, wat voor SG meter gebruik je? |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
7 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Vaatwasser??? Hoe dan?? In een mandje of een vergiet schijnt dat heel goed te gaan. Ik heb het zelf nog nooit gedaan, ik spoel de kolom altijd voor en na gebruik even door met schoon water. |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Gelukkig had ik nog een backup foto 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Whahaha jammer hoor, ach het is toch in het verkeerde topic 😉 het is een beste zending he 🙂 En er komt maandag nog een doosje bij, het chromen tapzuiltje was er niet bij. Komt morgen hier binnen en he... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Aanpassen copper dome Zo uit mijn hoofd moet je volgens mij de heat knop een paar seconden inhouden tot je een piep hoort. Daarna kun je het vermogen met 5% per keer naar boven of naar beneden bijstellen. Je element blijft... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Aanpassen copper dome Dat is het hele punt als je stookt op thermostaat en daarom zeggen we ook altijd dat je dat niet moet doen ;). Je kunt de Bluetooth Connect instellen op vermogen, zoals Erik al zegt verdwijnt dan de t... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Aanpassen copper dome Maar als ik de temperatuur in de bocht het vermogen laat bepalen heb je toch een meer automatisch systeem? Ik denk dan dat als ik boven in de helm meet ik meer in in de buurt kom of ga ik hier te kort... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Prestige Turbo Pure 48 uur Gebruik bij de Pure voor de beste kwaliteit altijd Glucose/Dextrose. Ook wel druivensuiker genoemd. Dit in combinatie met vloeibare kool en klaringsmiddels geeft een excellent resultaat. Het is iets d... |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum distileren Ik denk niet dat je dat kunt vergisten ? |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Giroblauw past bij jou ? |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik weet ook wel dat het goedkomt, maar batch 2 starte aanzienlijk slomer op dan de 1e. Gelukkig staat het lekker koel en gebeurt er niets mee ? ik zal hem morgen een graadje omhoog gooien. Doe ik met ... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Pils batch 1 gedaald naar 1012, volgens de beschrijving is dit het vermoedelijke eind SG maar hij bubbelt nog rustig verder. Temp inmiddels 14. Pils batch 2 gaat erg langzaam, 1045, slechts 1 punt min... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! De keuringsdienst van waarde - All you can eat krokodil of zebra?! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookforum Juke Box Steeds als ik deze foto zie schrik ik me te barste ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Bokbier. Ik kan het ook namens jou plaatsen William, mail ze maar naar [email protected] dan regel ik dat morgen voor je! |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |