Forum antwoorden aangemaakt

RE: Bokbier.

Klinkt goed William, uitgebreid moutpakket! Gelukkig kunnen we bij Erik per gram bestellen ? Vwbt de vaatwasser, op de zaak heb ik die niet, dus dat komt goed. Thuis gaat alles nog standaard in de vaa...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Kerstgroeten en nieuwjaars wensen 2019, Video, TIP!

Natuurlijk! Jouw woeste arbeid gaat iedereen toch aan! Die laten we dus zeker tot het nieuwe jaar bovenaan staan!

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Dat staat in het voorstel topic op pagina 15 🙂

8 jaar geleden

Nou heel simpel William. Ik heb me ergens begin dit jaar verbaasd of het mogelijk was om 1000 leden te halen op dit forum. Kan het niet terug vinden maar het staat er. En dat gebeurde. Ik sta nergens ...

8 jaar geleden
RE: wat stoken jullie op dit moment ?

Dat beloofd weer veel goeds Robbert!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Kerstgroeten en nieuwjaars wensen 2019

Vastgepind op de hoofdpagina Nimrax, top!

8 jaar geleden
RE: Kerstgroeten en nieuwjaars wensen 2019

Fantastische productie Nimrax, thanks!!!

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Kan zijn dat ze voor de Zatte nog wel volledig biologische ingrediënten gebruiken. Anders mogen ze het bio-logo niet gebruiken (of er moet minder dan 5% niet biologische ingrediënten in gebruikt zijn)...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Zolang ze lekker staan te pruttelen heb ik helemaal geen haast. Ik vind het heerlijk rustgevend 🙂

8 jaar geleden

9% ze noemen het een moutwijn haha. Ben wel benieuwd hoor. De Columbus is ook 9% en erg lekker. Pils vergist erg goed, sg van batch 1 vandaag 1018 en meerdere bubbels per seconde. Die gaat onder de 10...

8 jaar geleden

De Columbus en de Struis zijn ook Biologisch lees ik net. Struis heb ik nog nooit gedronken, Columbus wel en is ook erg lekker. Het is gewoon een fantastische brouwerij!

8 jaar geleden

Ja nog steeds biologisch. Hun klassieker. Hierna kwam de Natte, een dubbel meen ik. Ook bio. Ze hebben nog 2 bio's. Weet niet zo snel welke dat zijn. Paas IJ is ook erg lekker, weet niet of die Biolog...

8 jaar geleden

Dat weet ik niet, ik las dat 'IJ 4 bio bieren heeft en dat ze bij latere recpten daarmee gestopt zijn vanwege de beschikbaarheid. Dit ga ik opzoeken!

8 jaar geleden

Dan mag het er gewoon in! Kijk nou, ik wist niet eens dat Zatte een Bio Bier was. ?

8 jaar geleden

Een Tripel heeft wel mijn voorkeur, koriander is niet mijn favoriete kruid. Maar wellicht is het subtiel wel erg lekker. Ik heb al gezocht op een kloon van de zatte maar het is voor mij nog veel hocus...

8 jaar geleden
Pagina 175 / 456