Forum antwoorden aangemaakt

RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Ik begin het brouwen zo leuk te vinden ? Ik zit me lekker in te lezen maar ik merk wel dat ik als beginnend bierbrouwer het moeilijk vind om zelf recepten samen te stellen. Voor iedere mout bestaat er...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Sinaasappel-koffielikeur 'Quarante-quatre'

Niets aan doen Lummel, specerijen gaan snel overheersen. Gun het de tijd. Suiker is over een week wel opgelost. Niet schudden, je kunt zo nu en dan de pot een beetje walsen. Dit gaat lekker worden. Te...

In forum Likeuren

8 jaar geleden
RE: Prestige Turbo Pure 48 uur

En dan vergeet ik nog te vertellen dat de droesemlaag onderin je vat amper 1 cm is. Probeer dat eens met bakkersgist ?

In forum Gist vragen

8 jaar geleden
RE: Prestige Turbo Pure 48 uur

Ik hoor dagelijks, mijnheer verkoopt u ook Alcotec, Double Snake, Dynamietgist etc want dat is goedkoper. En oh ja, hoe kom ik van die scherpe gistsmaak af? Die vraag krijg ik echt nooit van still Spi...

In forum Gist vragen

8 jaar geleden

Gaat goed komen, lekker tijdje laten staan, maar proeven kan al vrij snel hoor ?

In forum Likeuren

8 jaar geleden
RE: Beginners informatie. LEES DIT EERST!

Dag Peek, de ruwstook gooi je helemaal niets van weg. Dat is de strippingrun waarbij je alle alcohol die er uitkomt opvangt. Als je die gaat herdistilleren maak je pas cuts. Hoe kom je bij die 25%? D...

In forum Moderator Club!

8 jaar geleden

Ik heb het wel eens gemaakt met wodka, mn vader met jenever. Gaat allemaal prima. Begin gewoon op 40%. Iets minder kan ook als de dames niet van te sterk houden.

In forum Likeuren

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Jan Lummelientje gaat een vriendinnetje bezoeken. Wat is de naam van de essence die lijkt op safari. Je hebt het ergens geschreven maar die moet er ook nog bij. Fijn dat je weer beter bent Lummel! ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Chris, geef nu maar toe dat je dat insmeren met kruidenboter door Adriana laat doen. Zelf durf je het niet. Ik kreeg deze foto uit betrouwbare bron.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ik heb het wel door ! Kerst diner van de meeste hier wordt een 7 gangen diner . Stamppot boerenkool en een sixpack . Ik haalde de Hopspider uit de Grainfather vandaag, die kleine zakjes hoppellets was...

8 jaar geleden

Leuk, Lummel gaat met Pils aan de slag, Erik's Pils is gebotteld en bij mij staan er nu 2 fermenters pils te gisten. En je leest overal dat hobbybrouwers zich niet snel aan pils wagen vanwege de lage...

8 jaar geleden

Je kunt het Lummel, en natuurlijk gaat niet altijd alles in 1 keer perfect. Maar als je niet durft kom je nergens en had je altijd Heineken blijven drinken. Dan had je er idd beter 6000 blikjes van ku...

8 jaar geleden

Ja maar zo makkelijk kom je niet van mij af. Makkelijk noem jij dat ???

8 jaar geleden

Kost wat maar ben door jou al een paar jaar helemaal content in eennkamer waar ik geen mee wist. Overbodig. Anders gezegd, ik betreur geen cent die ik bij je heb uitgegeven. Echt topkwaliteit. Nu Erik...

8 jaar geleden

“ik had er ook 6000 blikjes Heineken voor kunnen kopen” Maak er maar 12000 van ???????????????????????????????????????????????????????????????

8 jaar geleden
Pagina 176 / 456