Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Nu maar hopen dat je nieuwe iPad de fotos wel recht zet, zodat we je verslag over het Bio Pils hier kunnen volgen. Anders is Nimrax weer zo druk met jouw foto,s te draaien ? |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Goddomme ja dat is hem Hij is lekker Lummel, maar het is geen Heineken he. Veel hoppiger. Als mijn pils hier een beetje op lijkt maakt mij dat heel blij. De smaak van de wort is veelbelovend en ik de... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Om me wat meer te verdiepen in echt Pils 🙂 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Hey DB, da's lang geleden 🙂 De smaak is verslavend lekker, en toch proef ik dat hij nog beter gaat worden als ik hem een tijdje rust gun. Gelukkig is er genoeg om wat weg te zetten. Je proeft gewoon... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Als je de CO2 fles erbij besteld ben je wat installatie betreft helemaal klaar. Wat water betreft, sja ik gebruik gewoon kraanwater... Denk dat Erik dat ook doet. Ook het osmose apparaatje wat Erik no... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn De wijn is gebotteld. 25 flessen van 75cl. Redelijk helder, nog niet kraakhelder maar laat ze lekker een paar maanden staan. Ik heb de fermenter nodig voor mn 2e pils batch. 1 fles weggezet met wat su... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Dat gepruttel heb ik nodig om het vol te houden, zolang het pruttelt blijf ik er van af 😉 Als je dan iets wilt proeven dan trekt de boel dus vacuüm? Uit ervaring met mijn Kilnerpotten weet ik dat er... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Doe zoals ik, koop een pakket bij Erik, volg zijn handleiding en ga gewoon beginnen. Simpel beginnen, moeilijk doen kan altijd nog. Morgen nog 1 keer simpel, dan heb ik 2 fermenters met Pils staan. ... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Erik, jij had het eens over een terugslag ventiel. Dat zorgt er toch voor dat je geen zuurstof aantrekt bij de gistaflaat en het eventueel proeven? Ik heb het idee dat ik de tomatenwijn iets te vaak g... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Hahaha als ik zo,n mailnotificatie krijg weet ik ook meteen van wie hij afkomstig is Nim ? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Gelukkig maar, mail functioneert ook nog prima. We weten nu dat het af en toe kan gebeuren en we zijn beter voorbereid dan de vorige keer. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Wijze spreuken over alcohol Zo zit onze eigen ChrisV er over 20 jaar ook bij ???? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Hoe haal je eenvoudig sap uit de appel? Als je Cider als eindproduct wilt hebben dan hoef je niet meer te stoken. Dan laat je het enkel vergisten en klaren. Bottelen met een beetje suiker om zo koolzuur in de fles te verkrijgen. Wil je er... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Ik ben er ook bang voor. Verzendkosten gaan volgend jaar ook weer omhoog. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum De server heeft het idd weer even zwaar.... we kijken het even aan. Wel irritant steeds |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |