Forum antwoorden aangemaakt

RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum

Ik zal het onthouden, bedankt! Voor nu ben ik wel erg tevreden over het bedrijf dat het nu voor me doet. Een probleem met de betalingen vannacht, vanmorgen vroeg was het alweer opgelost door ze. Werk...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum

Ik zag net ook weer een piek op de server, maar kreeg snel weer sein dat het weer rustig was. We houden het in de gaten. Volgende week weer vervolggesprek op het politiebureau. ze hebben alle logfiles...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Om vast in de pils stemming te komen heb ik wat verschillende pilsjes besteld bij Beerwulf ? ik heb een link gekregen waarmee mijn vrienden 7,50 korting krijgen op een order. Dus bij deze!

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Ik heb idd al het spargewater gebruikt. Ik zal ook gaan rekenen met 2,5 liter per uur verdamping, we hebben immers dezelfde installatie. Ik denk dat het aan de smaak weinig afbreuk zal doen. De wort s...

8 jaar geleden

Dan wordt dat een lekkere pittige Porter ? spannend weer!

8 jaar geleden
RE: Appels vergisten

Goedemorgen allemaal! Wordt de buurvrouw niet wakker van je nachtelijke perikelen? Ik kan me zo voorstellen dat je wel eens staat te vloeken ? Wel fijn dat je er op het forum zelfs snachts niet alleen...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Haha ja echt he ??

8 jaar geleden

We wachten het wel af Erik ?Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Wellicht idd een iets lager eind SG. De kleur is erg mooi goudgeel en het smaakt erg hoppig. Denk dat het erg lekker ...

8 jaar geleden

Alles is goedgegaan, het was leuk om te doen! Ik heb wel een afzuiging nodig in mijn brouwhok, want na een uur koken begon het serieus te regenen vanaf het plafond ? wat ruikt dat lekker zeg, iedere k...

8 jaar geleden
RE: Appels vergisten

Daar kan ik niet zo snel aankomen. Maar maak deze eens. Als ze Safari lusten lusten ze dit ook. En veel kekkerder.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Welkom nieuwkomers! Willen jullie er wel op letten niet halverwege dit 22 paginas tellende topic te reageren, dan is je berichtje niet terug te vinden. Als je aansluit bij de laatste berichten lezen ...

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Geen nieuws, wel actueel. De kerstboom staat ?

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier

Dit ziet er wel heel omslachtig uit ?

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Dat gaat zeker goed komen Erik! Ik hoop dat je stand by bent 🙂 Nee hoor, je meegeleverde handleiding kan eigenlijk niet beter 😉

8 jaar geleden
RE: Gin maken zonder stoken.

Hoi Justin, Wat je doet is al heel netjes. je maakt iets van alcohol waar al alcohol accijns over zijn betaald. zo doet ieder Italiaans restaurant die hun eigen Limoncello schenkt het ook. Toch is het...

In forum Spirits

8 jaar geleden
Pagina 178 / 456