Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Dit weekend ga ik starten met het 25 liter Bio Pilsener pakket van Bio Brouwmaat. Alles staat klaar. Het brouwhok begint vorm te krijgen. Nu nog een mooie RVS werkbank met spoelbakken om het wat nette... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookformulier Hey Mick, mooi duidelijk! Als iemand dit als bestand wil hebben kunnen ze jou een prive bericht sturen, daar kun je dan met de gewone mail op antwoorden. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Aanbranden en geur Erik, bij je volgende order krijg je nieuwe van me! Het zou zeker een mooi Grainfather accesoire zijn. De koperen ketels komen standaard al vaak met een rooster voor op de bodem. Ik zal het ook als id... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: NIEUW Nederlands forum Het zijn prima gasten. Heb Nicknitro vandeweek gesproken ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Thanks, het is de 5e dit jaar.... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Heeft geen haast hoor, dagje later is ook prima. Morgen namelijk weer een begrafenis.... staat dit keer iets verder van me af gelukkig. Als ik er niet ben komt het wel bij de buren hier, komt vast goe... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier Ik heb een Grainfather opgebouwd van retourgekomen onderdelen en hij doet het fantastisch. Ik moet mij haast schamen dat ik hem zelf nog niet eerder in gebruik heb genomen 😉 Ik heb alles getest met wa... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Geen punt, dan begin ik er mee! Eigenlijk is Erik al begonnen natuurlijk ? |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Bij deze heet ik iedereen die ik nog niet genoemd heb van harte welkom! Het was een vreemde week waarin we een lange tijd offline waren door een ddos aanval. Maar we zijn er sterker uitgekomen! Nu wee... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik sta je met raad en daad bij Jan. Dat geeft een veilig gevoel! Ik heb er echt zin in. Wie doet er nog meer mee? Lummel, zullen we samen starten en dan later gaan vergelijken? Leuk project! |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Tuurlijk ? Het is mijn eerste keer echt brouwen, maar met goede ingredienten, goede spullen en alles wat ik hier heb geleerd weet ik zeker dat het goed komt ? |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Zo bestelling bij Bio-Brouwmaat is geplaatst. Ik ga ook aan de Pilsener Bio, zin in!!! ?? |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Boeken & lectuur Thanks! We zullen eens gaan googelen 🙂 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Erik, nog gefeliciteerd met je zoon he |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Boeken & lectuur Zo te zien is het voor het ISBN tijdperk ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |