Forum antwoorden aangemaakt

RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Ziet er goed uit, vlierbloesem is overigens een heerlijke combinatie met appel. Ik hoop dat de smaak goed overkomt!

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Stookforum Juke Box

en toch hou ik van oudere vrouwen. Het izal een afwijking zijn maar wil haar best wel proeven. Jan delete dit want ben dronken, stoned en geil., Nee ???

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum

We gaan off topic zonder Lummel 😉 Nu je het zegt, dat is wel heel bijzonder!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy

Nee, jij was toch nuchter gebleven? Dat zie je zo op de foto's ?

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum

We gaan weer offtopic ? hebben we een moderatof in de zaal ? Ambachtelijke rookworst blijft in de soep niet mooi in vorm, Unox (uiteraard) wel ? Maar ben het met je eens, Unox is eigenlijk geen vlee...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy

Nee, deze had ik toen niet mee. Dat was roggebrood, calvados en frambozen

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy

Deze Kilner pot was een beetje naar achteren geschoven en vergeten. Net een borrel geproefd. De duidelijke smaak van granen is zachter geworden, het is een Whisky geworden, ik kan er geen andere naam ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum

Zeker Erik, maar die stukjes vlees zijn niet zo handig in een noodpakket 🙂 en Unoxworst is helemaal niet verkeerd in de snert ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum

Op mijn pakket leven we wel een tijdje, ik denk dat de houdbaarheidsdatum van de Unoxworsten wel een keer afgelopen is, die moeten we maar eens gaan opeten en vervangen ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Leuk! Als ik straks thuis ben ga ik direct kijken!

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

De Conical fermenter is ook voor wijn echt ideaal. Ik kan nu zonder bezinksel af en toe een glaasje tappen om te proeven. Het is echt een wijntje waarvan ik mij niet kan voorstellen dat iemand hem nie...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum

Ja dat bedacht ik net nog dat ik dat even wilde melden. De aanval is alleen van buitenaf gekomen met als doel de website plat te leggen door overbelasting. Ze zijn nergens in geweest, er is niets gesl...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum

Ja heel triest, mensen belden ook om te vragen of ik ben gestopt. Want de emails werden ook gebounced. Hopen dat ze er nu niets meer mee kunnen. Het blijft toch internet, en alles is mogelijk. Nu snel...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Vandaag is het precies 2 weken aan het gisten. Nog steeds om de paar seconden een bubbel. Ik denk dat hij helemaal droog vergist. De smaak is lekker en bijzonder.

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
Pagina 181 / 456