Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stel je even voor Fijn Troet, door de storing kon ik ook geen mail meer lezen. Maar het is goedgekomen! Ik heb je graveerfrees ook ontvangen en hij werkt erg fijn. bedankt!! |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Als we met zijn allen duimen dat het zo blijft komt het vast goed Erik ??? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Fijn dat jullie er direct weer bij zijn op deze vroege morgen ? Het is idd meer geweest dan een gewone ddos. Alle aampassingen werden omzeild, het ip van de site is nu geheim. Daarom ontvangen julie n... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Ze hebben tot vanacht doorgewerkt, alles zou nu hersteld moeten zijn. Tot nu toe doet hij het als een speer. De site is ook nog eens sneller dan voorheen. Nu hopen dat het hier weer snel tot leven ko... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Ik hoop dat het blijft functioneren, steeds als er wat aangepast wordt is hij even online en daarna bedenken ze weer wat nieuws waardoor we weer offline gaan. Geen losgeld eis of iets, ik kan zelf g... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Het is nog steeds een rommeltje, email doet het ook niet. Als je mij wilt mailen gebruik dan [email protected] |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Bedankt Chris! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Mijn SG is inmiddels al gedaald naar 1018. Net een beetje geproefd, de smaak lijkt zich goed te ontwikkelen. Echter stoort het suikergehalte, ik houd helemaal niet van zoet, maar als ik het zoet probe... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Bokbier. Hoi William, Ondanks de aanval heb ik jouw fermenters nog wel de deur uitgekregen gisteren, maar ze liggen nog bij een DPD depot in nederland. Deze zending doet er dus helaas een dagje langer over. Ik... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Dextrose voor zeugen en biggen? Hoi Crispy, Idd exact gelijk aan de kleinverpakkingen. Ik gebruik het altijd tegenwoordig. Smaakt heerlijk naar Dextro energy en vergist uitstekend met goed resultaat. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Het gaat gewoon weer door. Vanmiddag een gesprek bij de bouwer. Toch denk ik dat geduld het belangrijkste is. Zo zonde van de tijd en energie om hier mee bezig te zijn..... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Als het goed is werkt nu alles weer, alle aanvallen worden nu tegengehouden door een firewall. Maar als ze kwaad willen krijgen ze die ook wel weer omver. Hopen dat het nu voorlopig goed blijft gaan. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Ja echt balen, ook het versturen van zendingen heb ik de site bij nodig. Ik had er al veel gedaan want ik wilde vroeg naar huis omdat mn zoontje jarig is, maar ik moest er nog 8 en toen deed de site h... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Klopt, zij hadden ook last van een mailbom, ik ook. Ik kreeg duizenden mails van bedrijven of ik wilde bevestigen dat ik mij had ingeschreven oo hun mailinglist. Allemaal wordpress sites die blijkbaar... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum Het forum heeft ook flink te lijden onder de aanval. De aanval is niet op het forum gericht maar op de winkel, maar ze staan samen op 1 server, waardoor het forum er in wordt meegezogen. Ik heb inmidd... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |