Forum antwoorden aangemaakt

DDOS Attack op Stookwinkel/Stookforum

Helaas ondervinden we momenteel veel last van een DDOS attack op de winkelsite. De winkel ligt helemaal plat en de sitebouwer werkt er aan alles zo snel mogelijk weer online te krijgen. Daarbij wordt ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Toch nog even snel dit gevonden Why is my spirit coming out in spurts rather than an even stream? This is a result of your T500 column not being straight. This causes the spirit to back up at the ent...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden

Dan horen we het nog wel Mick! @erik, nu je het zegt herinner ik mij dat ook. Ik moet nu weg, maar zal vanavond of morgen even goed gaan zoeken ?

8 jaar geleden

Aan de slangen te zien zit alles goed. Dan loopt het water dus wel door de refluxkoeler maar bereiken de alcoholdampen de refluxkoeler niet, het koelwater wordt immers niet heet. Wellicht ligt het dan...

8 jaar geleden

Als je het koelwater aanzet, zie je dan het water door het kleine slangetje bovenop stromen? Laatst had ik ook iemand die iets verkeerd had aangesloten, die pompte zijn boiler vol met koelwater ?

8 jaar geleden

En dit staat waarschijnlijk los van je probleem, ik zou niet steeds de zadels er uit halen. Het is niet nodig, een hoop werk en je zou intern onderdelen kunnen beschadigen. Ik meen dat in het boekje s...

8 jaar geleden

Dag Mick, Het klinkt alsof je stookt in Potstill modus. Dan zijn de waterslangen niet aangesloten als reflux. Het komt er dan op neer dat je waarschijnlijk alleen de buitenste koeler gebruikt en niet ...

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Gefeliciteerd met je vrouwtje Chris! Wees vandaag maar extra lief voor dr??????

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Wat jammer dat het tegenvalt, in eerste instantie leek het toch geslaagd. Je zegt dat de alcohol overheerst, weet je wat het percentage is? En idd wat Erik vraagt, welke gisg heb je gebruikt? Laat het...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Advocaat recept

Vandaag kwam het advocaat maken weer even voorbij in een ander topic, dus gooi ik deze weer even naar boven. Advocaat hoef je natuurlijk niet alleen met Pasen te nuttigen, maar het kan ook heel goed m...

In forum Likeuren

8 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Hey Chris, Hoe heb je de mais bewerkt? Geschroot/gemalen? Ben benieuwd!

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Zelf gebrouwen bier tappen, Co2, kegs, etc

Die past niet in mijn auto ? daar hebben we bezorgdiensten voor. En ik verheug me alweer op je unpacking topic net als toen met de Grainfather en de Chiller ???

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: Forum berichten

Ja das waar ook Lummel, hoe is het nou met je buurvrouw?

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ik las ook dat wanneer je je keg afvult en onder druk zet, je de druk vervolgens kan afkoppelen en de keg koud kan laten rusten. Je moet dan enkele dagen later de keg weer even opnieuw op druk brengen...

8 jaar geleden

De verdelers heb ik nog niet, ik kocht de cylinders omdat ik ze wel wil kunnen aanbieden bij de kegerator. De Kegerator beschikt zelf al over een verdeler. Ik heb zelf dus nog een verdeler nodig. Ik d...

8 jaar geleden
Pagina 183 / 456