Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Zelf gebrouwen bier tappen, Co2, kegs, etc Dit lijkt meer op een Conical Fermenter, maar dan op maat gemaakt voor Lummel. |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Zelf gebrouwen bier tappen, Co2, kegs, etc Nu ik ook Co2 heb staan kan ik ook eens experimenteren met de Pressure Transfer kit. Ik heb de cylinders nu gewoon van Brouwland, maar bij mij om de hoek zit een gassenfabriek die ze ook weer kan vul... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Zelf gebrouwen bier tappen, Co2, kegs, etc Oeps, dat is behoorlijk aan het gewicht. Kun je het niet over meerdere pakketten verdelen? Lummel zal hem wel zelf komen halen denk ik 🙂 Nee, het is als het ware een complete koelkast. De kegs en de ... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: NIEUW Nederlands forum Ik heb nog nooit zelf iemand verwijderd, ooit stond ik wel eens op het punt maar dat zijn mensen die uiteindelijk zelf vertrekken omdat ze aanvoelen dat ze er niet echt thuis hoorden. Ook dit forum h... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten Dat is wel een idee ? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Zelf gebrouwen bier tappen, Co2, kegs, etc Gisteren de eerste Mangrove Jacks tap verzonden, alleen de koelunit is al 43 kilo.... komen de kegs en de tapzuil nog bij. Dat moest dus per pallet. Geen vervoerder die deze pakketjes als parcel aanne... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Zelf gebrouwen bier tappen, Co2, kegs, etc Even snel gelezen, je vult de keg en zet hem onder druk. Zo is de top direct gevuld met co2 inplaats van zuursof, en zorgt de druk voor een goede afsluiting van je keg. Je laat hem nu enkele dagen of ... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Nieuw topic hiervoor aangemaakt: |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Zelf gebrouwen bier tappen, Co2, kegs, etc Volgens mij heb je gelijk Lummel, ik meen wel dat wanneer je je Keg gevuld hebt je deze enkele dagen onder druk moet laten carboniseren. Erik, weet jij hier meer van? |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
Zelf gebrouwen bier tappen, Co2, kegs, etc Even een nieuw topic over alles dat met het tappen van zelfgebrouwen bier te maken heeft. Onderstaande vraag van Lummel uit een ander topic aangehaald, interessant onderwerp. Jij hebt het helemaal go... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: NIEUW Nederlands forum Ik denk dat dat forum bij voorbaat bedoeld is voor een select gezelschap. Door het gesloten karakter en dat alle berichten achter een muur zitten gaat Google ze nooit indexeren. Dat was met hun oude f... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Daar zal ik ook eens naar op zoek gaan, vaak zijn ze gratis en aan ruimte heb ik geen gebrek meer ? |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Het lageren kan in beginsel gewoon in de fermenter, maar het hergisten moet ik nog een oplossing voor bedenken. Zo groot is mijn koelkast niet. De hele loods is nu maar 7 graden maar dat blijft natuur... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Daar ga ik ook al een beetje van uit. Ik kan niet wachten om ook te beginnen met het maken van een Bio Pils! Ik heb er nu de ruimte voor ? het tomatenwijn project is meteen om te wennen aan langzame v... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Overflow en inlet passen niet Fijn om te horen! En nu bierbrouwen! ?? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |