Forum antwoorden aangemaakt

RE: Tomatenwijn

Vandaag zit de tomatenwijn precies een week in de fermenter. Op het plaatje hierboven van een paar dagen terug zie je de tilt op 1044 staan. Dit klopt niet. De tilt zat vast in een dikke laag drap die...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

omdat ik medewerker van de maand ben geworden 🙂 Jij ook al? Ik ook! ? Ik heb er een lekkere Kirsch op gedronken!

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Forum berichten

Naar aanleiding van dit topic heb ik nogmaals contact gezocht met de maker van de software. Er is nog steeds geen major update met nieuwe functies, wel is er een update om er voor te zorgen dat de web...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Hey Skoldt, Ik kan wel tegen wat kritiek hoor 😉 Je hebt ook gelijk hoor! Soms wordt ik er ook wel een beetje moe van. Soms doe ik er zelf ook aan mee.. Ik zal proberen het een beetje in de gaten t...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: wat stoken jullie op dit moment ?

Ik even niets, heb meerdere Kilnerpotten waar ik borrels uit kan tappen. Nu eerst de tomatenwijn afwachten. Lummel, jij kunt Pils gaan maken. Zie topic Bio Brouwmaat ??????

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Alcotec 48 turbo yeast : AFDEKKEN, MAAR GEEN WATERSLOT PLAATSEN ???

Vrijdag zijn ze er weer ?

In forum Gist vragen

8 jaar geleden
RE: Appels vergisten

Ik had de schapen even niet meer gezien, maar vanmorgen staan ze er ineens weer, staan ze alsnog de inmiddels zwarte perskoek te vreten 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Leuk dat hij bij jou ook goed gaat! Ik heb een miniglaasje afgetapt maar nog veel te zoet om te kunnen oordelen. Ik vergist vrij koel, dan duurt het langer.

8 jaar geleden
RE: Overflow en inlet passen niet

Ja heel graag! Ik heb de inlets niet los liggen maar ik zal een Grainfather openmaken en dan voor je passen. Vervelend voor je! Maar we lossen het op ?

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Het zou idd een mooi systeem voor Lummel zijn. Veel filmpjes hierover op Youtube. En Lummel, jij als Heineken fan.... er past een 50 liter fust in, want als je pils gaat brouwen heb je nog wel even g...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Maar er is wel een oplossing? vraag in de browser van je telefoon de deskopversie op. Dan werkt het net zoals op de laptop. Zo doe ik het ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Even reclame maken in Erik's Topic 😉 Voor de fanatieke brouwers eindelijk een mooi tapsysteem! De Mangrove Jacks Keggerator, inclusief 3 x 19 liter Keg. De Kegs zijn nieuw, in tegenstelling tot veel ...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Ik heb hem trouwens wel liggen zie ik, ik zal hem vandaag aan je opsturen. Heb hem gepast en deze moet goed zijn.

In forum Grainfather

8 jaar geleden

62vette, Welke overflowpipe heb je nodig? De bottom heb ik op voorraad, dat is deze: De Top overflow komt later deze week binnen, dat is deze: Laat maar even weten, dan lossen we het op 🙂

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Bokbier.

Mangrove Jacks komt nu met essences voor in je bier, diverse fruitsoorten maar ook cask tones, zal niet lang duren voor ik ze ook heb.

8 jaar geleden
Pagina 185 / 456