Forum antwoorden aangemaakt

RE: Bokbier.

William, ik hoop ze eind deze week / begin volgende week weer te hebben. Ze zijn niet snel met verzenden deze week, waarschijnlijk hadden ze het personeel allemaal nodig op de beurs ?

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Stookwinkel gesloten van maandag 12 tm 14 November i.v.m. Beursbezoek

Eisbein maak ik zelf idd in bouilon, ik houd er wel van. Maar deze had de huid id erg knapperig. Ik denk dat de garing wel in bouilon is gedaan maar daarna alsnog in de oven. Het gerecht stond op de k...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stookwinkel gesloten van maandag 12 tm 14 November i.v.m. Beursbezoek

Eisbein of Schweinhaxe, Nürnberger Rostbratwürste en buikspek, Sauerkraut salat en rode kool, gebakken aardappels, patat en een soort aardappelpuree bollen, leek op een mega noodle (gnocci) Daarbij kr...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Appels vergisten

Nee het was al klaar om verstookt te worden. Er was geen suiker toegevoegd. Maar ik denk dat Lummel druk is met werk ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

De appelvreter hakt alles in stukken, de hydropers perst daar zuiver sap van. Dus zonder stukjes en schilletjes. Koken doe ik niet. Gewoon vergisten ?

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Appels vergisten

Lummel, hoe is het afgelopen met de appels? Heb je al een update?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stookwinkel gesloten van maandag 12 tm 14 November i.v.m. Beursbezoek

Was het maar waar ? is het geen foto van jou Nim?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Ik heb nu ook eindelijk mijn tomatenwijn project opgestart. Ik heb van 30 kilo tomaten ruim 20 liter sap geperst. Eerst door de appelvreter, daarna in de hydropers. Net als de appels van Lummel. Met 3...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Stookwinkel gesloten van maandag 12 tm 14 November i.v.m. Beursbezoek

De koolhydraten heb ik ook deels laten liggen, anders was het ook echt te veel hoor ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stookwinkel gesloten van maandag 12 tm 14 November i.v.m. Beursbezoek

Komt die foto bij mij vandaan? Ik ken hem niet ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stookwinkel gesloten van maandag 12 tm 14 November i.v.m. Beursbezoek

De eerste dag had ik echt zin in een echt Duitse maaltijd ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stookwinkel gesloten van maandag 12 tm 14 November i.v.m. Beursbezoek

Haha ik denk dat deze foto per ongeluk in geplaatst ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen

De pulp filter je er na het macereren uit, dus je krijgt gewoon een zuivere gekleurde vloeistof. De smaakbom als eau de vie kan ik je garanderen. Maar als je bij deze eau de vie suikerwater en een kle...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen

Likeur maken heb ik niet veel ervaring mee, kleuren is eenvoudig door gewoon weer wat frambozen in je gestookte eindresultaat te gooien. Wellicht is het beter deze frambozen niet te vergisten maar ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen

Dat ziet er goed uit Gerdy! Gaat zeker goed komen. Geen water toevoegen, enkel wat suiker. Je zal zien dat de frambozengeur heel goed overkomt in je eau de vie. Veel succes!

In forum Spirits

8 jaar geleden
Pagina 186 / 456