Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stookwinkel gesloten van maandag 12 tm 14 November i.v.m. Beursbezoek

Bedankt voor de condoleances! Morgen verstuur ik weer bestellingen, vrijdag ook maar dan tot 12.00. Volgende week is alles hopelijk weer helemaal normaal. Fotos van de beurs volgen binnenkort ? het wa...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

William, dit is vooraf besproken met mij, deze reizen kunnen erg aantrekkelijk zijn voor onze leden, zie ook onze 2 eerdere stookreizen naar zweden ? @tothierenverder maak er maar een apart topic voor...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Bedankt Erik en Nim ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Ik lees juist veel vergelijkingen tussen tomaten en paprikawijn. De paprikawijn schijnt heel herkenbaar naar paprika te ruiken en te smaken. De tomatenwijn schijnt bijna door te kunnen gaan voor een d...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Donderdag verstuur ik alle orders dus. Vrijdag weer een dagje dicht voor mn 4e uitvaart dit jaar. Ditmaal een oom, wel een iets respectabelere leeftijd van 74. Toch hoop ik dat het nu even klaar is ho...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Dit project is weer een beetje in de vergetelheid geraakt maar ik wil het nog steeds gaan maken. Nimrax had ook een goed wijntje hieraan overgehouden. Ik ben al tomaten aan het verzamelen, en ik ga ze...

8 jaar geleden
RE: Tilt hydrometer

De Tilt is weer in alle kleuren op voorraad, het bijbestellen ging dit keer sneller dan verwacht ?

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: We zijn begonnen.

Nim, vandaag kwam ik een filmpje van jou tegen uit 2012 waar jij bier ging maken van extract uit een blik. Erg leuk dat je het nu op de echte manier gaat doen met een pakket van Bio-brouwmaat Door ...

8 jaar geleden
RE: Appels vergisten

Loopt de ketel al Lummel?

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Zal ik doen!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Stookwinkel gesloten van maandag 12 tm 14 November i.v.m. Beursbezoek

Hoi allemaal! Ik bezoek van maandag t/m woensdag de Brau Beviale beurs in Neurenberg. Ik kan deze dagen dus niets versturen. Ik verstuur vandaag tot 15.00, alle bestellingen die daarna geplaatst worde...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Dat zou je denken, maar ik neem vrijwel iedere dag een borreltje voor het slapen gaan, en het valt me pas sinds een paar dagen op. Zo,n plotseling verschil heeft denk ik niets met rijping te maken. Ik...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Koolzuur en nagisting kan het niet zijn, het is ruim 40%.. wellicht had de hele batch zo gesmaakt als ik er al die tijd af had kunnen blijven ? dat is helaas niet meer te controleren...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Mijn 8 liter Kilnerpot is bijna leeg, ik schat dat er nog zo'n 1,5 liter Kirsch in zit. Nu tap ik van onderaf mn glaasjes vol, en is de pot nog nooit van zn plek geweest. Er is dus nooit geschud De bo...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Appels vergisten

Dan wordt het morgen een spannende dag! Ik vermoed een ronde met de Reflux en een met de Dome en dan maar vergelijken? Mijn ervaring met fruit met de Dome is een 2e Keer stoken wel aan te raden. Ik he...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 187 / 456