Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: facebook dat als je iets op Faceboek plaatst je moet opletten wat je meld, maar dat moet bij de bloemist ook. Whahaha daar heb je helemaal gelijk in ??? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: cooperdome Dat is een prima manier William. Ik moet het zelf nog proberen maar heb vaak gelezen dat dat goed gaat. Maar het hoeft niet perse hoor. Voor het cosmetische hoef je de binnenkant niet schoon te make... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Destilleer Anderhalf Keer Dat was dit topic, maar zoals gezegd zijn we er niet dieper op ingegaan. Ik ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen hiermee! |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Destilleer Anderhalf Keer Ik heb dit ook wel eens op deze manier gedaan. Is ook wel eens besproken op het forum geloof ik. Ik zal het eens opzoeken. We zijn er niet heel diep op ingegaan. Bij mij was het vooral dat ik te weini... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: facebook Een ip nummer volgen heeft ook erg weinig zin, als je weet hoeveel moeite Peter de Vries heeft gedaan om de plaatser van een sexfilmpje op te sporen, ze kwamen niet heel ver. Zelfs Facebook moest met ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Leuk Nim! Ben benieuwd naar je resultaten. Erik heeft er een mooie handleiding bij ? |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik ben heel benieuwd naar je pils, ik denk dat je met de bitterheid wel goed zit naar mijn smaak. Neurenberg komt zeker goed ? |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Oh ja Brau Beviale idd, ik ben maandag tm woensdag gesloten. Heb er wel weer zin in hoor, niet zozeer in de de beurs maar Neurenberg is een gave stad en er is bier, schnapps, bratwurst en schweinehac... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Op die lage temperaturen duurt het altijd langer, ik had niet anders verwacht. Het lijkt me wel heel mooi dit eens te doen. Is het voor het hergisten ook belangrijk dat dat gekoeld gebeurt? Gelukkig g... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Erik, zodra je pilsner recept klaar is bestel ik een pakket bij je. Ik wil mn chiller die ik vandaag heb samengesteld van 2 kapotte chillers eens gaan proberen. Nu nog proberen een Grainfather samen ... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Chinese Ketels via Aliexpress Nee dat sla ik over, als er wat mee is zit ik met garantieafwikkeling te klooien in China. Met de huidige leveranciers is het al ingewikkeld zat 🙂 Uiteindelijk willen ze toch allemaal een T500 🙂 |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site De 1e S-jes zijn al zichtbaar in Google. De Homepage staat nu als als https en ik zag ook het Kirsch topic al in https voorbijkomen in Google. Het gaat dus vrij snel. Ik denk dat in minder dan een wee... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Ja met de winkel kwam het ook goed. We zijn nu nog deels vindbaar, maar zijn allemaal oude links zonder de S in de url. Ik denk dat er in de loop van de dag steeds meer topics in Google wegvallen en d... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Het forum heeft vanaf vandaag een SSL certificaat, als het goed is zie je nu HTTPS:// in de URL Balk. De winkel had deze update al eerder, maar het forum gaat nu dus ook via een veilige verbinding. He... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Houdbaarheid suikerwash De Roggebroodmash ook gestookt na 8 maanden, ging perfect. Volgende batch staat nu 5 maanden en gaat er eerdaags ook doorheen 🙂 kraakheldere stookwijn en een heerlijk zacht resultaat. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |